صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۷ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
به میزبانی واحد شیروان

نشست شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی برگزار شد

نشست شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی با هدف شناسایی و معرفی زنان فرهیخته استان و به میزبانی واحد شیروان برگزار شد.
کد خبر : 91602

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این نشست با حضور دکتر محمد قادری مقدم رئیس واحد شیروان، دکتر ملیحه صمدی کاظمی استادیار واحد بجنورد و رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی، اعضای هیات علمی خانم واحد شیروان، دکتر محمد معتمدی معاون پژوهش و فناوری و دکتر سید مرتضی عظیم‌زاده معاون آموزشی واحد شیروان برگزار شد.


در این نشست سایت شورای راهبردی زنان فرهیخته استان برای ارسال رزومه و عضویت زنان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی معرفی و بر ارتباط این شورا با شرکت‌های دانش‌بنیان و جذب بودجه پژوهشی تاکید شد.


برگزاری کارگاه‌های آموزشی «آشنایی با قوانین و آئین‌نامه‌های پژوهشی»، «بانک‌های اطلاعاتی و آشنایی با لیست‌های سیاه»، «آشنایی با حقوق خانواده و حقوق زنان»، «زیبا شناسی و هنر در چارچوب حریم اسلامی»، «بهداشت و سلامت زنان» از برنامه‌های این شورا در سال 95 است.


شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی از مهر 94 تشکیل شد و تاکنون اقدام به برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها و کارگاه‌های مورد نیاز زنان کرده است و اکنون نیز در حال تکمیل بانک اطلاعاتی زنان فرهیخته استان است که این بانک اطلاعاتی تا پایان تیر تکمیل خواهد شد.


توجه به سلامت جسمی و روانی زنان با کمک مراکز مشاوره و روان شناختی، شناخت مشکلات زنان عضو هیات علمی و حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های مرتبط با موضوع زنان، از دیگر فعالیت‌های این شورا در این مدت بوده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر