صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۶ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
انوری اعلام کرد؛

تصویب رشته فیزیولوژی ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز از تصویب رشته فیزیولوژی ورزشی گرایش فیزیولوژی و تغذیه ورزشی در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 915318

علیرضا انوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا ضمن تبریک تصویب رشته فیزیولوژی ورزشی گرایش فیزیولوژی و تغذیه ورزشی از مجموعه علوم ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرهاد طهماسبی نماینده مردم نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی در راستای تصویب این رشته و درج آن در دفترچه انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد.

وی عنوان کرد: متقاضیان ثبت‌نام در دوره بدون آزمون (طرح استعداد‌های درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از ۱۲ تا ۱۹ خردادماه و داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد از ۱۲ تا ۱۶ خرداد با مراجعه به سایت azmoon.org نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز تأکید کرد: داوطلبان و متقاضیان به هنگام ثبت‌نام در رشته تحصیلی رشته فیزیولوژی ورزشی گرایش فیزیولوژی و تغذیه ورزشی توجه داشته باشند که کد واحد نی‌ریز ۲۰۹ و کد این رشته تحصیلی ۲۱۷۷۴ از مجموعه علوم ورزشی به کد ۱۱۰۶ است.

انتهای پیام/

ارسال نظر