صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۳۷ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

مالدیو ورود اسرائیلی‌ها را ممنوع کرد

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دولت مالدیو به دلیل جنگ علیه غزه ورود دارندگان گذرنامه اسرائیل به این کشور را ممنوع کرده است.
کد خبر : 915085

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دولت مالدیو اعلام کرد که از ورود دارندگان گذرنامه رژیم صهیونیستی به این کشور جلوگیری می‌کند. این تصمیم پس از افزایش خشم عمومی در این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی در تجاوز به نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون اتخاذ شده است.

روزنامه «سان» در این باره به نقل از «علی احسان» وزیر کشور مالدیو اعلام کرد هیئت‌وزیران این کشور، با انجام اصلاحات لازم تصمیم گرفت از ورود دارندگان گذرنامه رژیم صهیونیستی در سریع‌ترین زمان ممکن جلوگیری کند.

وی افزود: این تصمیم در نشست امروز هیئت‌وزیران اتخاذ شد و با توجه به فوری بودن تصمیم مذکور، هیئت‌وزیران اقدام به تشکیل هیئتی برای پیگیری آن کرده است که وزیر کشور، دادستان کل و وزرای اقتصاد، گردشگری و امور خارجه در آن عضویت دارند.

هیئت‌وزیران مالدیو، همچنین یک فرستاده ویژه برای رئیس‌جمهور این کشور با هدف بررسی کمک به فلسطین و جمع‌آوری اموال در این زمینه از طریق آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطین (آنروا) تعیین کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: جنگ غزه مالدیو
ارسال نظر