صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۷ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
در نشست مسئولین و جانشینان خواهر بسیج دانشجویی؛

بهادری جهرمی: الزاماً یک آدم خوب رئیس‌جمهور خوب نیست

سخنگوی دولت گفت: آدم خوب زیاد هست؛ الزاماً یک آدم خوب رئیس‌جمهور خوب نیست. ما رئیس‌جمهور جامع الاطراف می‌خواهیم که بتواند سربازی آقا را بکند و مورد تمجید حضرت آقا قرار بگیرد.
کد خبر : 915006

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی،  سخنگو و دبیر هیئت دولت امروز (دوشنبه) در نشست مسئولین و جانشینان خواهر بسیج دانشجویی اظهار کرد: آقای رئیس جمهور چه ویژگی‌هایی داشتند؟ عملکرد آقای رئیسی و دولت رئیسی چه ویژگی‌هایی داشت که حضرت آقا می‌فرمایند جامع الاطراف.

وی افزود: ساده زیستی و ضدفساد بودن از ویژگی‌های شخصی آقای رئیسی بود. چرا می‌تواند آقای رئیسی دولت ضدفسادی تشکیل بدهد که اولین برخورد کننده با هر گونه تخلف و فساد است؟ بر عکس آنهایی که می‌گفتند این خط قرمز من است نباید سمت او بروید.

بهادری جهرمی ادامه داد: آقای رئیس جمهور اولین برخورد کننده با فساد بود، چون ذات آقای رئیسی مردمی و ساده زیست و ضدفساد بود. آدم خوب زیاد هست؛ الزاما یک آدم خوب رئیس‌جمهور خوب نیست. ما رئیس‌جمهور جامع الاطراف می‌خواهیم که بتواند سربازی آقا را بکند و مورد تمجید حضرت آقا قرار بگیرد.

سخنگوی دولت گفت: کسی که می‌خواهد راه خدمت را ادامه بدهد باید این ویژگی‌ها را داشته باشد. نمی‌تواند بگوید من تا الان باور عمیق به خدا را نداشتم ساده زیست نبودم مردمی مشورت پذیر نبودم قول می‌دهد از این به بعد این طوری باشم؛ نه هر چه نبودی در آینده هم همین خواهی بود.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور شهید در برکناری و جابجایی با کسی تعارف نداشت و هر کس که به او نزدیکتر بود می‌دانست احتمال برخورد با او بیشتر است.

دبیر هیئت دولت بیان داشت: شما نه تنها هیچ خط دوگانه‌ای بین ولایت و قوه مجریه نمی‌دیدید بلکه یک مرحله بالاتر تعامل پذیری بسیار بالای آقای رئیسی باعث شد شما هیچ دوگانگی بین دولت و سایر نهاد‌های کشور هم نبینید.

بهادری جهرمی گفت: خط رئیسی اگر استمرار پیدا کند نمی‌شود یک نفر دور خود را ببندد و بگوید منم و رفیق‌هام منم و تیمم منم مجموعه خودم؛ نه این نمی‌شود خط رئیسی این نمی‌شود جامع الاطراف بودن.

وی افزود: رئیس جمهوری جامع الاطراف است که سپاه و ارتش، بنیاد مستضعفان، هلال و احمر و کمیته امداد، ستاد اجرایی و در راس آنها مردم را بیاورد وسط میدان اداره دولت.

انتهای پیام/

ارسال نظر