صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۵ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
با حضور در وزارت کشور؛

محفوظی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد/ شعار من «افکار ابکار» است

نماینده سابق مجلس پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: شعار من افکار ابکار است که به منی افکار بکر است و به معنی سخن نو و تازه است. ما در کشور بن بست نداریم و مشکل عمده کشور ما بحث معیشتی و اقتصادی است و اینها قابل حل است.
کد خبر : 914946

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مجتبی محفوظی نماینده سابق مجلس دقایقی قبل برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده و در حال انجام فرایند ثبت‌نام در این انتخابات است.

وی پس از ثبت‌نام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شعار من افکار ابکار است که به منی افکار بکر است و به معنی سخن نو و تازه است. ما در کشور بن بست نداریم و مشکل عمده کشور ما بحث معیشتی و اقتصادی است و اینها قابل حل است. در یکسال و ۱۲ ماه این معضل قطعا قابل حل و رفع است.

وی افزود: به صورت کلی که ما با ایده‌های جدید و نو که به وقتش اعلام می‌شود مشکل معیشتی و اقتصادی را قطعا قابل حل می‌دانیم و حل می‌کنیم.

به گزارش آنا، فرآیند ثبت نام نهایی هر داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت به طول میانجامد و پس از آن داوطلبین فرصت دارند که در زمان ۵ دقیقه به ارائه برنامه‌های خود در جمع خبرنگاران بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر