صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۳ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

آغاز کار رویداد صدرا در شبستر با حضور ۲۰ شرکت صنعتی

نمایشگاه نخستین «رویداد صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با حضور مسئولان گشایش یافت و فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر : 914426

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه «رویداد صدرا» با حضور ۲۰ شرکت بزرگ و کوچک صنعتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با حضور مسئولان افتتاح شد و کار خود را آغاز کرد.

علی رضاپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در حاشیه گشایش این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره رویداد صدرا اظهار کرد: صدرا مخفف «صنعت، دانشگاه و راه اشتغال» بوده که برای ارتباط صنعت و دانشگاه نمایشگاهی ایجاد می‌شود، دانشجو‌یان با توانمندی‌های صنایع آشنا می‌شوند، صنایع هم نیرو‌هایی که می‌خواهند در قالب‌های مختلف از بین دانشجویان انتخاب می‌کنند و این پلی برای این ارتباط است.

وی افزود: با توجه به راهبرد‌های کلان دانشگاه و اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه فعالیت‌های فناورانه با رویکرد کارآفرینی در زیست بوم‌های محلی و منطقه‌ای و منویات مقام معظم رهبری با تاکید بر توسعه اشتغال و اجرای بهینه آیین نامه طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی رویداد صدرا با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین جامعه دانشگاهی، جامعه و صنعت برگزار می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر ادامه داد: رویداد صدرا در راستای اهداف کلی ارتقای کاربرد پذیری محتوای آموزشی و کارآمدگی در دانشجویان، برقراری ارتباط تعاملی مستمر با صنایع و سازمان‌های محلی، اتصال حلقه آموزش کارآفرینی و اشتغال مهارت افزایی دانشجویان را فراهم خواهد کرد.

رضاپور بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با رسالت جدید و دیدگاه کاملاً مثبت دکتر طهرانچی امروز تغییر نگرش داده و دانشجویی که از دانشگاه آزاد فارغ‌التحصیل می‌شود باید مهارت بیاموزد این مهارت برگرفته از علاقه اوست و به عبارتی معامله برد ـ برد برای صنعت و دانشجویان است، صنعت از نیروی تازه‌نفس، علاقه‌مند و بادانش استفاده می‌کند و دانشجو نیز مهارت در محیط واقعی کار و تجربه می‌آموزد.

انتهای پیام/

ارسال نظر