صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۰۰ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۳

نیکبخت واحدی:تغییرات مدیریتی باعث هجمه روی استقلال شد/دست نویدکیا مقابل پرسپولیس بسته نیست

بازیکن سابق استقلال گفت: پس از تغییرات مدیریتی توقع بالایی از استقلال یجاد شد تا جایی که این هجمه روی بازیکنان سنگینی کرد و کیفیت خوب خود را از دست دادند.
کد خبر : 914371

علیرضا نیکبخت واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری هلم و فناوری آنا، درباره دیدار‌های هفته پایانی لیگ برتر و رقابت پرسپولیس و استقلال برای تصاحب عنوان قهرمانی اظهار کرد: رقابت جذاب و قشنگی است، برتری در هفته آخر و رسیدن به قهرمانی برای دو تیم حکم مرگ و زندگی را دارد. مطمئناً شرایط را درک می‌کنند و با تمام وجودشان در زمین ظاهر می‌شوند.

 پرسپولیس از استقلال پرمهره‌تر است

وی در مورد اینکه استقلال با وجود آنکه نیم فصل صدرنشین بود صدر را به پرسپولیس داد و تنها در صورت توقف رقیب و برتری بر پیکان قهرمان می‌شود، گفت: استرس بیشتری روی استقلال وجود دارد. پس از تغییرات مدیریتی توقع بالایی از استقلال داشتند. این هجمه سنگینی کرد روی بازیکنان و به همین خاطر کیفیت خوب خود را از دست دادند. توقع بی‌جایی که خیلی‌ها از بازیکنان استقلال دارند و فکر می‌کنم خودشان هم باعث شدند تا صدرنشینی را از دست بدهند. البته پرسپولیس از استقلال پرمهره‌تر است. در پازل تاکتیکی سرمربی هم، چون بیشتر نفرات چند سالی در کنار هم بازی کردند، منظم‌تر بازی می‌کنند. شرایط استقلال با وجود مشکلاتی که داشت برای حفظ صدر جدول مهیا بود و هنوز هم این فرصت وجود دارد. دو تیمی که برابر استقلال و پرسپولیس قرار می‌گیرند، اگر فوتبال پاکی را ارائه دهند مطمئناً استقلال می‌تواند جنگ قهرمانی را در هفته آخر ببرد.

دست نویدکیا مقابل پرسپولیس بسته نیست

بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: مس رفسنجان نشان داده تیم زهرداری است. استقلال را از جام حذفی خارج کرد، تاکتیک‌ها و داشته‌های فنی محرم نویدکیا بسیار زیاد است. دست او مقابل پرسپولیس بسته نیست، اتفاقاً برنامه‌های متعددی برای نفوذ به خط دفاعی آسیب پذیر پرسپولیس به شاگردانش می‌دهد. مطمئن باشید که بازی هجومی را در برنامه دارد، او برای آنکه ثابت کند تیمش سالم بازی می‌کند با تمام توان به دنبال کسب امتیاز خواهد بود و انتحاری بازی می‌کند. تیم رضا عنایتی هم در حال سقوط است و پیکان نیز برابر استقلال انتحاری بازی می‌کند. دیدار‌های جذابی میان این تیم‌ها خواهیم دید.

با نداشتن VAR اشتباهات داوران طبیعی است

نیکبخت واحدی درباره اینکه داوری‌ها تا چه اندازه در این فصل تأثیرگذار بودند، تصریح کرد: در مورد داوری لیگ برتر حرفی ندارم، چون در لیگ دسته که مربیگری می‌کنم نقش داوری را تجربه کردیم. هفته گذشته بازی داشتیم و علناً حق‌مان خورده شد و داور ۷ دقیقه وقت اضافه گرفت و داوری بازی را تا دقیقه ۱۱۷ ادامه داد، گل که خوردیم سوت پایان بازی زده شد. داوری‌ها به خاطر آنکه شرایط مالی درست نیست و VAR نداریم، اشتباهاتشان یک اتفاق طبیعی در فوتبال می‌شود. سرمربی تیم شادکام مشهد هستم و ۲ بر یک از منتخب قراخیل جلو بودیم، داور با خطا‌های بی مورد و عصبی کردن نیمکت ما، در ادامه قلع و قمع کردن آنها در وقت‌های اضافه، ۱۰ دقیقه بیشتر از زمان اعلام شده وقت گرفت تا بالاخره گل مساوی را خوردیم و بعد از آن سوت پایان را زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر