صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۲ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
نرماشیری دستاوردهای دانشگاه آزاد چابهار را تشریح کرد؛

از طرح پرورش ماهی در قفس تا راه‌اندازی مزرعه میگو

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تشریح دستاوردهای واحد چابهار، طرح پرورش ماهی در قفس و راه‌اندازی مزرعه میگو را ازجمله این دستاوردها برشمرد.
کد خبر : 914249

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار با حضور کامبیز نرماشیری رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار و فیصل میرکازهی به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار معرفی و از تلاش‌های حسین وثوقی‌نسب قدردانی شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد چابهار جزء بهترین واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان است و می‌تواند با بهره‌مندی از فرصت‌های طبیعی بکر و ظرفیت انسانی متخصص خود به قلل رفیع توسعه و پیشرفت دست یابد.

نرماشیری افزود: در مدت زمان حضور وثوقی‌نسب در واحد چابهار برنامه‌های اقتصاد دانش‌بنیان و فعالیت‌های مناسب و رو به رشدی، مانند طرح پرورش ماهی در قفس، مزرعه میگو، راه‌اندازی آزمایشگاه مواد غذایی در کنارک و ... رقم خورده که بدون تردید با توانمندی‌های دکتر میرکازهی این برنامه‌ها به نتایج مثبت و اثربخش منجر خواهد شد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور منابع انسانی متخصص، متعهد و تلاش‌گر در واحد چابهار عنوان کرد: امیدوارم با تلاش سرپرست جدید واحد چابهار و با کمک، همفکری و همدلی اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و برقراری تعامل مناسب و نافذ شاهد ارتقای جایگاه و منزلت این دانشگاه باشیم.

به گزارش آنا؛ میرکازهی عضو هیئت علمی واحد چابهار است که پیش از این به‌عنوان سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار مشغول به فعالیت بوده، همچنین وثوقی‌نسب به‌عنوان سرپرست حوزه توسعه و مدیریت منابع انسانی واحد زاهدان منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر