صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۱۰ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
در دانشگاه آزاد یزد انجام شد؛

طراحی نرم‌افزار شناخت شخصیت شغلی دانش‌آموزان

مدیر فناوری اطلاعات دانشکده و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی یزد از بومی‌سازی و طراحی نرم‌افزار شناخت شخصیت شغلی دانش‌آموزان در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 913948

ابراهیم حاجی‌زاده مدیر فناوری اطلاعات دانشکده و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از بومی‌سازی و طراحی نرم‌افزار شناخت شخصیت شغلی در دانشکده مهارت و کارآفرینی این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد:‌ برای کمک به والدین دانش آموزان و برطرف کردن نگرانی آنان در انتخاب رشته دانشگاهی مناسب با روحیه و توانمندی آنان، این نرم‌افزار را طراحی و بومی‌سازی کردیم.

وی ادامه داد: نخستین داوطلبان تست شخصیت، دانش‌آموزان کلاس نهم مدرسه محمد رسول‌الله بودند که با کمک این آزمون به دانش‌آموزان کمک شد تا درک بهتری از خود برای انتخاب رشته و ورود به بازار کار در آینده داشته باشند.

مدیر فناوری اطلاعات دانشکده و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در توضیح این نرم‌افزارعنوان کرد: نرم‌افزار شخصیت شناسی شغلی با استفاده از اکسل طراحی شده است و دانش‌آموزان با پاسخ به سؤالات گوناگون از ساختار روانی خود ازجمله وضعیت سلامت روان، شخصیت، انواع هوش، توجه، علاقه‌مندی و بسیاری از موارد دیگر آشنا شده و سطح آگاهی از خود را برای انتخاب رشته دانشگاهی متناسب با توانایی‌هایشان برای ورود به بازار کار بعد از فارغ‌التحصیلی افزایش می‌دهند.

حاجی‌زاد بیان کرد: برای حدود ۷۷ نفر از دانش‌آموزان کلاس نهم مدرسه محمد رسول‌الله شناسنامه شخصیت فردی و شغلی صادر و تحویل شده و بسیاری از دانش‌آموزان را به شرکت در این آزمون راغب کرد.

وی اضافه کرد:‌ همه دانش‌آموزان مشتاق به شناخت شخصیت در صورت تمایل می‌توانند برای اطلاع از شخصیت شغلی خود به سایت دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی یزد مراجعه و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر