صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۳۹ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
بروجردی در صحن علنی:

مجلس جدید می‌تواند درخششی نوین در افق روشن کشور به وجود آورد

رئیس هیئت رئیسه سنی مجلس دوازدهم گفت: مجلس جدید می‌تواند درخششی نوین در افق روشن کشور به وجود آورد و بر امید و انگیزه مردم بیفزاید.
کد خبر : 913854

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علاءالدین بروجردی رئیس هیئت رئیسه سنی مجلس دوازدهم در دومین جلسه علنی این دوره اظهار داشت: علاءالدین بروجردی رئیس هیئت رئیسه سنی مجلس دوازدهم در دومین جلسه علنی این دوره گفت: از مقام معظم رهبری که با رهنمود‌های خود نقشه چهار ساله آینده را مجلس مشخص نمودند، تشکر کنم و همانطور که روز گذشته نمایندگان منتخب ضمن حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان‌های انقلاب بیعت کردند، امروز نیز با مجدداً با مقام معظم رهبری بیعت می‌کنیم.

وی‌ افزود: مقام معظم انقلاب فرمودند، مجلس جدید می‌تواند درخششی نوین در افق روشن کشور به وجود آورد و بر امید و انگیزه مردم بیفزاید. ترکیب نمایندگان جوان و تازه نفس با منتخبان کار آزموده و با تجربه، این نوید را می‌دهد که خانه ملت با بهره از اختیاراتش و طبق قانون اساسی می‌تواند با کارآمدی، پختگی و سنجیدگی همراه کند و فرآیند قانونگذاری و نظارت را از تلاطم و آشفتگی و از رکود و سکون دور نگه دارد.

بروجردی در ادامه با قرائت پیام روز گذشته مقام معظم رهبری که در مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم قرائت شد، گفت: از همه بخش‌های مجلس به ویژه معاونت اجرایی، اداره کل مهندسی و پشتیبانی، اداره کل تشریفات، روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، یگان‌های حفاظتی و انتظامی و خبرنگاران و اصحاب رسانه بابت برگزاری افتتاحیه تشکر می‌کنم. امید است رئیس محترم مجلس که امروز انتخاب می‌شود هرچه سریع‌تر نسبت به تشکیل کمیسیون‌های تخصصی به منظور بررسی طرح‌ها و لوایح باقی‌مانده از مجلس قبلی به ویژه آمادگی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و رای اعتماد به وزرای کابینه اقدام کند و مجلس بتواند در انجام مسئولیت‌های خود موفق واقع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر