صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۱۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵

مقاله عضو هیات علمی واحد شیروان در «ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت رقابتی» پذیرفته شد

مقاله علمی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان،‌ در ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت رقابتی ( EMC 2016) در جمهوری صربستان و در دانشگاه Novi sad برای سخنرانی پذیرفته شده است.
کد خبر : 91342

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا افشاری عضو هیات علمی گروه مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان،‌ عضو هیات تحریریه مجله بین‌المللی Journal of Applied Sciences و داور بیش از 10 مجله بین‌المللی علمی است و تاکنون 6 مقاله ISI وی در مجلات معتبر علمی منتشر شده است.


چاپ بیش از 20 مقاله علمی در مجلات بین‌المللی و کنفرانس‌های معتبر خارج از کشور، عضویت در هیات تحریریه و داوری مقاله‌های یک مجله علمی و یک همایش ملی در داخل کشور از دیگر فعالیت‌های تحقیقاتی این عضو هیات علمی واحد شیروان است.


افشاری متولد سال 49 در شهر علی آباد کتول و اکنون ساکن شهر کاشمر است. وی مدرک لیسانس خود را از دانشگاه صنعتی اصفهان، فوق لیسانسش را از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدرک دکترای خود را از دانشگاه UPM مالزی گرفته است. افشاری از سال 83 به عضویت هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان درآمده و مدیر گروهی رشته ایمنی صنعتی را به عهده داشته است. وی اکنون با مرتبه استادیاری درس‌های سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت، اصول مدیریت ساخت و ... را برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تدریس می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر