صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۸ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
بازنشر| مرور اتفاقات آخرین تقابل نساجی و استقلال

رویارویی استقلالی‌های سابق، اشتباه عجیب هاشمی‌نسب و خداحافظی رحمتی با نساجی+تصاویر

مهدی هاشمی‌نسب در آخرین دیدار استقلال و نساجی دچار اشتباهی عجیب شد، دیداری که در پایان آن سید مهدی رحمتی استعفا کرد.
کد خبر : 912897

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و استقلال در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۹:۴۵ فردا در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال و نساجی تا به حال ۲۴ دیدار برابر هم برگزار کرده‌اند که ۱۲ بازی را آبی‌پوشان تهران برده‌اند، ۳ بازی با پیروزی نماینده مازندران تمام شده و ۹ دیدار با تساوی خاتمه پیدا کرده است. آخرین دیدار دو تیم در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر این فصل در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر صفر استقلال خاتمه پیدا کرد که حواشی آن به شرح زیر است: 

*جواد نکونام با دو فرزندش در ورزشگاه حضور یافت. او پیش از بازی با سید مهدی رحمتی همبازی سابق خود و سرمربی وقت نساجی برخورد گرمی داشت.

*پیش از شروع بازی هواداران استقلال بازیکنان استقلالی نساجی مثل مظاهری، اسماعیلی، آزادی، نامداری، عمران زاده و … را مورد تشویق قرار دادند.

 

*بعد از گل دوم استقلال خوزستان به پرسپولیس هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی به شدت خوشحالی کردند در حالی که بازی تیم‌شان هنوز آغاز نشده بود.

*حنیف عمران‌زاده مربی وقت نساجی و بازیکن سابق استقلال با محمد نوازی و مهدی هاشمی‌نسب مربیان استقلال برخورد صمیمانه‌ای داشت. 

*پیمان بابایی مهاجم استقلال به جای مهرداد محمدی در ترکیب آبی‌پوشان قرار گرفت و با این وجود هواداران استقلال محمدی را تشویق کردند.

*سید حسین حسینی سنگربان آبی‌پوشان به سمت نیمکت نساجی رفت و مورد استقبال سید مهدی رحمتی سرمربی وقت (هم‌بازی سابقش) و نیمکت‌نشینان نساجی قرار گرفت.

*هنگام خوش و بش مربیان دو تیم، مهدی هاشمی‌نسب به اشتباه روی نیمکت نساجی نشست که به سرعت متوجه اشتباه خود شد. هاشمی‌نسب خوش و بش گرمی با سید مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده داشت. روزبه چشمی از دیگر بازیکنانی بود که خوش و بش گرمی با رحمتی داشت.

*از مهمانان ویژه این بازی می‌توان به میرشاد ماجدی؛ رئیس هیئت فوتبال تهران، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال و فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره استقلال اشاره کرد.

*آنتونی مانیکونه، مربی ایتالیایی تیم ملی، از نزدیک نظاره‌گر بازی بود. علی خطیر پس از حضور مانیکونه، با او به خوش و بش پرداخت.

*وحید رضایی مربی نساجی در اکثر دقایق نیمه اول به جای سید مهدی رحمتی در کنار خط ایستاده بود.

*در دقیقه ۴۱ بگومگوی کوچکی بین بازیکنان استقلال و نساجی صورت گرفت که با دخالت بیژن حیدری داور بازی ختم به خیر شد.

*سید مهدی رحمتی هنگام خروج از زمین مورد تشویق ویژه هواداران استقلال قرار گرفت. او بلافاصله پس از این بازی استعفا کرد که با جدایی وی موافقت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر