صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۵ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
دبیرکل هلال احمر خبر داد:

آمادگی هلال‌احمر برای پوشش مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی

یعقوب سلیمانی با اشاره به آماده‌باش هلال احمر، از به‌کارگیری ۱۲۹۰ نیروی امدادی و ۳۵۰ نیروی پشتیبانی و ۵۰ نیروی ستادی برای مراسم تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی در تهران خبر داد.
کد خبر : 912785

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به آماده‌باش 100 درصدی هلال احمر در استان‌هایی که مراسم تشییع پیکر آیت الله رئیسی در آن برگزار می‌شود، گفت: نیروهای هلال احمر فردا در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی از ساعاتی قبل از مراسم در 64 نقطه شهر تهران مستقر می‌شوند.

وی افزود: هلال احمر با بکارگیری 1290 نیروی عملیاتی، 350 نیروی پشتیبانی و 50 نیروی ستادی، پوشش امدادی را انجام می دهد. علاوه بر این تجهیزات لجستیک هلال احمر شامل 26 دستگاه آمبولانس، 27 خودروی عملیاتی، 5 خودروی نجات، 3 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 5 دستگاه موتور امدادی و در مجموع 100 خودرو و بالگرد هلال احمر در این عملیات به کار گرفته می‌شوند.

سلیمانی ادامه داد: نیروهای هلال احمر در مبادی منتهی به میدان آزادی، خیابان کارگر شمالی و جنوبی، دانشگاه تهران، میدان انقلاب، چهارراه ولیعصر و خیابان‌های منتهی به محدوده برگزاری مراسم مستقر می‌شوند و تا ساعاتی پس از مراسم نیز پوشش امدادی مراسم ادامه خواهد داشت تا تمامی‌شهروندان بتوانند در ایمنی کامل در مراسم تشییع شهید آیت الله رئیسی حاضر شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر