صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۱ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
همسر شهید نظری پیل‌آبادی:

خبر قبولی‌ محمد در مقطع دکتری پس از شهادتش آمد

همسر شهید نظری پیل‌آبادی عنوان کرد: یک هفته پس از شهادت شهید، قبولی ایشان در مقطع دکتری تخصصی به اطلاع خانواده رسید.
کد خبر : 912625

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با خانواده شهید محمد نظری پیل‌آبادی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

همزمان با نزدیک شدن به روز‌های ایثار و حماسه و سالروز سوم خردادماه (آزادسازی خرمشهر) معاون فرهنگی دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به همراه تعدادی از مسئولان دانشگاه و امور شاهد و ایثارگران دانشگاه با خانواده شهید محمد نظری پیل‌آبادی شهید دفاع مقدس (جانباز ۷۰ درصد) دیدار کردند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این دیدار با قدردانی از خانواده شهید گفت: مدیون شهیدانی هستیم که با نثار جان خودشان امنیت و راحتی را برای ما به ارمغان آوردند.

محسن جعفریان افزود: اگر ایثار‌ها و فداکاری‌های شهدا نبود ما شاهد این امنیت و آسایش نبودیم؛ بنابراین بر همه ما به‌خصوص دانشگاهیان واجب است با ارتباط بیشتر با خانواده‌های شهدا پیام‌شان را هر روز با خود مرور کنیم و ادامه‌دهنده راهشان باشیم.

حجت‌الاسلام اکبری استاد حوزه هم با ذکر آیاتی از قرآن مجید در شأن و منزلت شهدا گفت: بدون تردید شهدا زنده‌اند و نظاره‌گر اعمال و رفتار ما هستند، چه خوب است با الگوگیری از رفتار و منش شهدا ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

سهیلا ولی‌زاده همسر شهید که زمانی معلم آموزش و پرورش بود؛ به‌دلیل مراقبت از همسر مجبور به ترک کار می‌شوند.

به گفته‌ همسر شهید، شهید معزز محمد نظری پیل‌آبادی دبیر علوم اجتماعی آموزش پرورش سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۴ منطقه مریوان از ناحیه سر مجروح می‌شود و سال‌ها به‌عنوان جانباز ۷۰ درصد رنج جراحت را به جان خرید و هیچ‌گاه گله و شکایتی هم نکرد.

این شهید والامقام سال ۱۳۹۳ به مدت سه ماه در بیمارستان بهمن تهران بستری شدند و سرانجام در ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ به فیض عظیم شهادت نائل شد و یک هفته پس از شهادت، قبولی ایشان در مقطع دکتری تخصصی به اطلاع خانواده رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر