صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۵۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

تجلیل از چهره ماندگار روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات

دومین آئین تجلیل از پیشکسوتان و همکاران اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی با تجلیل از احمد کمالی مقدم، چهره ماندگار روابط‌عمومی در مجموعه فرهنگی محمد علی مفرح برگزار شد.
کد خبر : 912084

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد این بانک در نشستی به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی، از رؤسا، مدیران، معاونان، کارشناسان و همکاران پیشکسوت و کارکنان شاغل اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به پاس سال‌ها خدمت در مسیر کمک به تعالی سازمانی و نشان دادن چهره برجسته و تأثیرگذار این بانک در همراهی با مردم و پشتیبانی از اقتصاد کشور قدردانی کردند و از احمد کمالی مقدم، رئیس اسبق اداره کل روابط‌عمومی بانک به عنوان چهره ماندگار روابط‌عمومی تجلیل شد.

محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در این مراسم که با حضور مدیران و همکاران اداره کل روابط‌عمومی و خانواده‌های آنها نیز همراه بود، به تبیین نقش و اهمیت روابط‌عمومی در معرفی دقیق موفقیت‌ها و تلاش‌های انجام شده و چهره واقعی و اثرگذار بانک در اقتصاد کشور و همچنین پاسداری از ارزش‌های فرهنگ سازمانی بانک صادرات ایران پرداخت و از زحمات همکاران پیشکسوت و فعلی بانک در این اداره کل تشکر کرد.

او با تشریح موفقیت‌های تیم مدیریتی جدید در افزایش سرمایه بانک، ارتقای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در بخش‌های مختلف فناوری اطلاعات بانک و کسب جایگاه برتر در زمینه منابع، به تشریح چشم‌انداز مسیر بانک پرداخت و خواستار استفاده از تجربیات تمامی پیشکسوتان روابط‌عمومی در معرفی توفیقات به دست آمده و ارتقای جایگاه و برند بانک در جامعه شد.

احمد کمالی مقدم نیز در سخنانی تغییرات سریع در فرآیندهای بانکداری از جمله نقش و جایگاه محصولات روزآمد و  نرم‌افزارهای بانکی در اقناع و جذب مخاطبان و مشتریان را مورد توجه قرار داد و خواستار تلاش بیش از پیش همکاران برای معرفی محصولات و دستاوردهای بانک شد.

احمد کمالی مقدم از جمله مدیران تحول‌گرا، محبوب و دارای مقبولیت سازمانی در ارکان ستادی بانک صادرات ایران بود که نقش مهمی در مدت تقریبا 5 سال سابقه حرفه‌ای خود طی سال‌های 1370 تا 1375 در سمت‌ معاونت و ریاست اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران بر عهده داشت و منشاء تحولات و اقدامات مهمی در این اداره کل بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر