نشست ارزیابی ۲۷ مدیر مدرسه سمای استان گیلان چگونه گذشت؟
به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارزیابی مدیران مدارس سمای استان گیلان توسط ارزیابان حوزه تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی به مدت دو روز انجام شد.
۲۷ مدیر مدارس سمای استان گیلان در راستای تحقق سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، سند بنیادین آموزش و پرورش با توجه به اهمیت مدیریت در حفظ و ارتقای مدارس و پرورش تواناییهای موجود بهمدت دو روز از سوی ارزیابان کانون ارزیابی و توسعه استانی معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت حضوری از نظر شایستگیهای حرفهای ارزیابی شدند.
معاون امور مدارس استان گیلان با حضور در محل ارزیابی ضمن خوش آمدگویی به مدیران مدارس سما استان گیلان اظهار کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مدرسه را کانون تعلیم و تربیت رسمی، عمومی و محل کسب تجربههای تربیتی میداند.
محمود خوشحال، مدارس را آغازگر توسعه کشور دانست و افزود: موفقیت یا عدم ارتقای علمی و تربیتی مدارس، در گرو تفاوت نوع مدیریت مدیران مدارس است.
وی متذکر شد: رعایت اصول شایستهسالاری، تعهد، تخصص، اخلاق و ملاکهای انسانی و اسلامی و معیارهای تخصصی در انتخاب مدیران امری بدیهی و ضروری است.
محمود خوشحال تبیین کرد: همچنین روند ارزیابی مدیران مدارس سمای استان گیلان بهصورت برخط از سوی کارشناسان معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی رصد شد.
به گزارش آنا؛ ۲۷ مدیران مدارس رشت، انزلی، لاهیجان، لنگرود و آستارا در این ارزیابی شرکت داشتند.
انتهای پیام/