صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۲ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
از سوی معاون فرهنگی و روابط عمومی آجا

برنامه‌های قرآنی ارتش در ماه مبارک رمضان اعلام شد

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های متنوع و ویژه‌ای را به مناسبت فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان تدارک دیده است.
کد خبر : 91109

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام علی صالحی نسب در جمع کارکنان معاونت فرهنگی و روابط عمومی آجا به تشریح برنامه‌های پیش بینی شده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پرداخت و تصریح کرد: این برنامه‌ها در سه بخش کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌ها پیش بینی شده است که هر کدام از این عزیزان متناسب با وضعیت خود در کلاس‌های متنوعی شرکت خواهند نمود.


صالحی نسب، برپایی محافل انس با قرآن کریم و کلاس‌های مرتبط با آن در رشته های روخوانی و روان خوانی، تجوید و صوت و لحن را از جمله برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این ایام برشمرد و افزود: این برنامه‌ها همزمان با فرا رسیدن ایام ماه رمضان هر روز صبح در تمامی یکان‌های نیروی زمینی، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، نیروی هوایی، نیروی دریایی و ستاد ارتش برگزار می‌شود.


وی در ادامه به برگزاری کلاس‌های ویژه تفسیر قرآن کریم در حوزه مرکزی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با استفاده از مفسران و استادان برجسته حوزه و دانشگاه اشاره کرد.


معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در پایان با بیان اینکه محافل انس با قرآن کریم در ماه رمضان در تمامی یکان‌های ارتش به اوج خود می رسد، افزود: برگزاری کلاس‌های تخصصی حفظ و قرائت قرآن کریم در مساجد کوی‌های مسکونی ارتش نیز از جمله برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ایام ماه مبارک رمضان برای خانواده های محترم کارکنان ارتش است.


انتهای پیام/

ارسال نظر