صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

راهیابی دانش‌آموز سما به المپیاد کشوری شیمی

دانش‌آموز پایه یازدهم تجربی دبیرستان دخترانه سمای زابل موفق به کسب رتبه نخست المپیاد شیمی استان سیستان و بلوچستان شد و به مرحله کشوری این رقابت‌ها راه یافت.
کد خبر : 910922

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کوثر نارویی دانش‌آموز پایه یازدهم تجربی از دبیرستان دخترانه سمای زابل موفق به کسب رتبه نخست در المپیاد شیمی استان سیستان و بلوچستان شد و به مرحله کشوری این رقابت‌ها راه یافت.

مدیرکل امور مدارس سمای زابل در آیین تجلیل از این دانش‌آموز گفت: دانش‌آموزان شهرستان زابل دارای ویژگی‌ها و استعداد‌های بالقوه فراوان هستند که باید با همت معلمین و مدیران شناسایی، پرورش و تقویت شوند و این دانش‌آموزان موظف هستند در این مسیر تمام تلاش خود را معطوف دارند تا بهترین شرایط برای رشد آموزشی، علمی و بروز خلّاقیت آنان فراهم شود.

محسن مقدومی متذکر شد: المپیاد‌ها عرصه رقابت تخصصی دانش‌آموزان بوده و موفقیت دانش‌آموز در المپیاد در گام نخست نشان‌دهنده توانمندی دانش‌آموز و از سویی دیگر عملکرد صحیح کادر آموزشی است که باید به‌عنوان یک نقطه قوت شناسایی شده و درراستای تقویت آن گام برداشته شود.

در پایان با حضور ولی دانش‌آموز و صنوبری مدیر دبیرستان دخترانه دوره دوم متوسطه سمای زابل با اهدای لوح سپاس و هدیه از این دانش‌آموز افتخارآفرین تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر