صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
در گفت‌وگوی آنا با وکیل تتلو بررسی شد؛

آیا تتلو آزاد می‌شود؟ /آخرین وضعیت پرونده امیرحسین مقصودلو

الهام رحیمی‌فر وکیل پرونده امیرحسین مقصودلو (امیر تتلو) با بیان مواردی آخرین وضعیت پرونده موکل خود را تشریح کرد.
کد خبر : 910705

الهام رحیمی‌فر وکیل امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره سرنوشت پرونده تتلو، اظهار کرد: این قبیل پرونده‌ها طوری نیستند که بتوان درباره آن هیچ گونه پیش بینی انجام داد.

وی تصریح کرد: با وجود قابل پیش بینی نبودن رأیی که برای پرونده‌هایی مثل پرونده موکل فعلی‌ام امیر تتلو صادر می‌شود، ما وکلا موظف به دفاع با همه توان خویش از موکل خود هستیم و تصمیم نهایی نیز با مرجع قضایی خواهد بود.

وکیل تتلو خاطرنشان کرد: خبر جدیدی بعد از برگزاری آخرین جلسه دادگاه موکلم ندارم و حرف‌ها و دفاعیات خودم را در همان جلسه مطرح کردم و در حال حاضر منتظر اعلام نتیجه و اتخاذ تصمیم مقامات دادگاه هستیم.

رحیمی‌فر در ادامه تأکید کرد: هنوز زمان و فرجه قانونی برای اعلام نتیجه درباره پرونده موکلم امیرحسین مقصودلو (تتلو) وجود دارد و دادگاه هنوز تصمیم نگرفته است.

وی همچنین یادآور شد: خیلی برای من مهم است که با صحبت‌های خودم یا با هر مطلب جدیدی شرایط موکل خودم را تحت الشعاع قرار ندهم و باید اجازه بدهیم پروسه این چند روز تا صدور رأی دادگاه سپری شود.

وکیل تتلو اضافه کرد: هر گونه اظهارنظر زود هنگام ممکن است موجبات تضییع حقوق موکل را به دنبال داشته باشد و برای رعایت غبطه موکل ترجیح می‌دهم از این موضوع خودداری کنم.

رحیمی‌فر تصریح کرد: ما همیشه امیدوار هستیم که برای موکلمان در هر پرونده‌ای اتفاق خوبی بیوفتد و رأی خوبی صادر شود و برای تحقق این مسئله هم تلاش می‌کنیم و اینطور هم نیست که بگویم قطعا مجازات سنگین یا قطعا مجازات سبکی ممکن است اتخاذ شود.

وی تاکید کرد: وقتی هنوز رأی نهایی دادگاه در خصوص پرونده موکلم امیر تتلو صادر نشده است، هر گونه پیش بینی و پیش داوری ممکن است سرنوشت موکل پرونده را تحت تأثیر قرار بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر