صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۱ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

سامانه هوشمند تماس مشترکین در مشهد افتتاح شد

سامانه هوشمند جدید مرکز تماس مشترکین برای نخستین بار در میان شرکت‌های آب و فاضلاب در مرکز 122 آب و فاضلاب مشهد افتتاح شد.
کد خبر : 91035

به‌گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، علیرضا طباطبائی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد درباره افتتاح این سامانه اظهار کرد: در راستای رضایت‌مندی زائران و مجاوران امام رضا (ع) و با توجه به جمعیت رو به رشد مشهد که در زمان‌های خاص با مرکز 122 تماس‌های مکرر حاصل می‌شود، احساس نیاز به سامانه هوشمند جهت راحتی کار شهروندان وجود داشت که در این راستا با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های موجود اقدام به راه‌اندازی سامانه هوشمند مرکز 122 در شرکت آبفای مشهد صورت گرفت.


وی ادامه داد: اکنون به سمت شبکه‌های Smart می‌رویم و در بحث سیلاب‌های اخیر شهر مشهد تعداد 9 هزار تماس تلفنی با این مرکز گرفته شد که این موضوع نشان از حجم بالای کار این مرکز و احساس نیاز به هوشمندسازی آن دارد و امیدواریم افتتاح این سامانه یک آغاز جهت توسعه‌های بعدی باشد.


در ادامه این نشست محمد خلیلی‌پیر مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز تصریح کرد: موضوعی که این روزها خیلی مورد توجه قرار گرفته است، بحث اعتمادسازی در مرکز 122 بوده که هدف نهایی پاسخگویی به موقع به تمام تماس‌ها است، پاسخگویی مناسب به مشترکین علاوه بر رضایت مندی منجر به کاهش رفت و آمد و همچنین کاهش هزینه ها و ترافیک و بازدهی بالا می‌شود.


وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب مشهد جزو شرکت‌های پیشرو در این زمینه بوده و افتتاح این سامانه در مرکز 122 شهر پر جمعیتی مثل مشهد بسیار کمک کننده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر