صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
با حضور مسئولان دانشگاهی؛

سرپرست دانشگاه آزاد مهدیشهر معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر با حضور مسئولان دانشگاهی معرفی شد.
کد خبر : 910092

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر با حضور دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، رؤسا و مسئولان دانشگاهی برگزار و محمدرضا شهاب به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدی‌شهر معرفی و از تلاش‌های حمید بیرقی قدردانی شد.

مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در این آیین ضمن بیان دستاورد‌ها و افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: واحد‌های دانشگاهی دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای هستند که با شناسایی درست ظرفیت‌ها و فعال کردن آن می‌توان در راستای درآمد‌های غیرشهریه‌ای استفاده کرد و به تشریح کامل سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا پرداخت.

بیرقی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر هم به ارائه گزارش عملکرد دوران خدمت خود و شهاب سرپرست جدید این واحد دانشگاهی به بیان برنامه‌های خود برای اعتلای دانشگاه پرداختند.

در ابتدای این نشست رؤسا و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در مزار لاله خوشنام زهرایی آرمیده در خاک دانشگاه حضور یافتند و ضمن عطرافشانی و گلباران مزار شهید گمنام بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام شهدا تجدیدبیعت کردند.

به گزارش آنا، شهاب دارای دکتری علوم اقتصادی و عضو هیئت علمی واحد سمنان است و سوابقی مانند دو دوره معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و معاونت اداری و مالی واحد دامغان را کنار سایر مسئولیت‌های اجرایی، آموزشی و فرهنگی در کارنامه مدیریتی و علمی خود دارد.

در سابقه فعالیت‌های فرهنگی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر احراز رتبه‌های ممتاز مسابقات قرآنی و کسب رتبه نخست در ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی نیز مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر