صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۸ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵

بهروان: کاهش سهمیه‌ ایران در لیگ قهرمانان رسما اعلام نشده‌ است/ با کی‌روش هماهنگ هستیم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: هیچ منبع رسمی به ما کاهش سهمیه تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام نکرده و تا این لحظه این موضوع صحت ندارد.
کد خبر : 90983

به گزارش گروه ورزشی آنا، غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در مورد ادعای رسانه‌های سعودی مبنی بر کم شدن سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «این مسائل نه رسما به ما اعلام شده و بعید است که صحت داشته باشد. برنامه‌ریزی از قبل انجام شده و سهمیه ما برای سال 2017 همان 3.5 سهمیه است اما اینکه رسانه‌های سعودی این طور اعلام می‌کنند آیا خودشان در رقابت‌های امسال عملکرد خوبی داشته‌اند؟»


وی ادامه داد: «حداقل اینکه تیم‌های ما امسال بهتر بودند و دو تیم از ایران به مرحله یک هشتم نهایی رسید. ضمن اینکه تیم ملی ایران نیز در رنکینگ اول فیفا در قاره آسیا قرار دارد و باز هم تأکید می‌کنم که هیچ منبع رسمی کاهش سهمیه‌های ایران را به ما اطلاع نداده و از نظر ما این موضوع صحت ندارد. با این حال چیزی که مهم است این است که عملکرد باشگاهی ما در کسب سهمیه‌ها تأثیرگذار است اما اینکه بخواهند فورا فصل بعد آن را اعمال کنند، تا به حال روال کنفدارسیون فوتبال آسیا اینطور نبوده است.»


بهروان در پاسخ به این سوال که چه زمانی رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر قرعه‌کشی می‌‌شود، گفت: «یک تاریخ را در نظر گرفته‌ایم که باید آن را نهایی کنیم. این تاریخ بعد از ماه رمضان مدنظر است که پس از تصویب هیأت رئیسه آن را اعلام می‌کنیم. ضمن آنکه از 6 ماه پیش تاریخ آغاز مسابقات را ششم مرداد تعیین کرده‌ایم. همچنین برگزاری دیدار سوپرجام در برنامه ما، یک هفته قبل از آغاز لیگ است و برنامه انتخاب بهترین‌های لیگ را هم داریم که در این مورد هم در جلسه هیأت رئیسه صحبت خواهیم کرد.»


رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه آیا برنامه‌های فصل بعد با کی‌روش هماهنگ شده یا خیر، گفت:‌«جلساتی را با کی‌روش داشتیم و هماهنگی‌ها انجام شد. تیم ملی امسال سال حساسی را دارد و برنامه هایش متراکم است. ضمن اینکه مسابقات مقدماتی جام جهانی نیز از شهریور آغاز می‌شود و در این مورد هماهنگی‌ها انجام شده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر