صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
با حکم وزیر کشور؛

سردار مویدی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر شد

وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در جلسه شورای معاونین و مدیران کل ستاد، علی مویدی را به سمت قائم مقامی ستاد مبارزه با موادمخدر منصوب کرد و اولویت اول کشور را در آسیب‌های اجتماعی مبارزه با اعتیاد و موادمخدر دانست.
کد خبر : 90933

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در جلسه شورای معاونین و مدیران کل که طی آن علی مویدی به عنوان قام مقام دبیرکل ستاد منصوب و از زحمات دکتر علیرضا جزینی تقدیر شد، گفت: با توجه به اهمیت و ارزش موضوعات آسیب‌های اجتماعی و جلسات اخیری که خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) داشتیم، ایشان بر ساماندهی این موضوع و تعیین اولویت‌ اول مبارزه با اعتیاد تاکید داشتند.


رحمانی فضلی ادامه داد: محور اصلی فرمایشات اخیر ایشان در بحث اعتیاد و موادمخدر بود و ایشان تاکید داشتند اعتیاد ام‌الفساد است.


وی افزود: فعالیت‌ و اقدامات خوبی در زمینه مبارزه با موادمخدر انجام شده است اما هنوز شاهد جهشی در امر مبارزه با موادمخدر نیستیم و این موضوع همه دستگاه‌های عضو ستاد را شامل می‌شود به همین منظور هدف گذاری 5 درصد پیشرفت در همه حوزه‌ها را به صورت سالانه در نظر گرفته‌ایم که کاری شدنی است و باید اجرای آن را از همین الان شروع کنیم.


دبیرکل ستاد اضافه کرد: ستاد امسال متناسب با وظایف دستگاه‌های عضو دستور العمل نحوه اجرا را به دستگاه‌ها ابلاغ کرده و ماهانه گزارش اقدامات انجام شده را از دستگاه‌ها اخذ می‌کنیم.


مویدی: باید بر برنامه اقدام و عمل متمرکز شویم


در بخش دیگری از این جلسه علی مویدی، قائم مقام جدید ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: خرسندم که توفیق خدمت در این جایگاه را پیدا کردم و طبیعی است که که آنچه باید در دستور کار قرار گیرد تحقق اهداف بلند و موثر مبارزه با موادمخدر است که بر اساس تدابیر دکتر رحمانی فضلی شکل گرفته‌اند و آن نگاه جدیدی است که بر پایه رویکرد اجتماعی مبارزه با موادمخدر و مشارکت مردمی در این حوزه بنا شده است.


قائم مقام جدید ستاد ادامه داد: باید بر برنامه اقدام و عمل که مورد توجه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز است و امسال را با این نام نیز مزین کرده‌اند، متمرکز ‌‌شویم و اقدام و عمل را در عرصه مشارکت مردمی و اجتماعی کردن مبارزه به نتیجه برسانیم.


مویدی ستاد را مظهر اقتدار نظام در عرصه مبارزه با موادمخدر دانست و ادامه داد: ستاد به ده‌ها دلیل در این حوزه موفق عمل کرده است و اگر نیازمند اصلاح برخی امور هم باشد آن را انجام می‌دهیم تا اقدامات بهتر به سرانجام برسد.



انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر کشور
ارسال نظر