کنفرانس بینالمللی بازاریابی در صنایع دانشبنیان برگزار میشود
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این کنفرانس از سوی انجمن تحقیقات بازاریابی ایران، انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا (ESOMAR) و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاریهای فناوری و نوآوری ریاست جمهوری، 20 تیر در وزارت کار برگزار میشود.
اهمیت پژوهش بازار در توسعه اقتصاد دانشبنیان، نقش پژوهشهای سندیکایی بهعنوان راهکاری برای دستیابی به اطلاعات بازار با کاهش هزینهها، ارائه تجارب شرکتها در بازاریابی و کسبوکارهای دانشبنیان و پژوهشهای بازاریابی بینالملل و نقش آن در توسعه صادرات با محوریت صنایع دانشبنیان از مهمترین محورهای این کنفرانس است.
از دیگر محورهای کنفرانس بینالمللی بازاریابی در صنایع دانشبنیان، تاثیر مطالعات بازار بر فرآیند توسعه محصول (از ایده تا بازار)، روشهای تست ایده و نوآوریها پیش از ورود به بازار و بازاریابی نوآوریها پس از تست ایده، شناخت دیدگاه های مصرف کنندگان برای خلق ارزش و تعریف منافع کارکردی و احساسی براساس نوآوری های محصول است.
حضور شرکتهای دانشبنیان، کسبوکارهای فعال در پارکهای علم و فناوری، کارشناسان حوزه بینالملل و شرکتهای تحقیقات بازاریابی در این همایش با ایجاد فرصت بهرهمندی از تجارب مشاوران بینالمللی در حوزه بازاریابی در توسعه اقتصاد دانشبنیان زمینهساز توسعه صادرات محصولات و خدمات دانشبنیان برای کشور است.
شرکتهای دانشبنیان برای حضور در کنفرانس میتوانند از حمایت کریدور خدمات صادرات محصولات دانشبنیان معاونت علمی و فناوری ریاستجمهوری استفاده کنند.
علاقهمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام به سایت http://imraconferences.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/