صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود

مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب آماده و آراسته می‌شود.
کد خبر : 907416

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش از ظهر جلسه هماهنگی های مدیران شهرداری منطقه برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب برگزار شد.

نصرالله آبادیان شهردار منطقه با بیان این که نمایشگاه کتاب بر اساس سنوات گذشته، امسال هم در مصلی برگزار خواهد شد گفت: با توجه به این مساله لازم است تمامی همکاران نهایت همکاری و مساعدت خود را با سایر نهادها برای برگزاری بهتر نمایشگاه، داشته باشند.

او گفت: به هر محل برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی امام خمینی(ره) برای برگزاری نمایشگاه نیاز به آماده سازی دارد و شهرداری منطقه هفت به نمایندگی از شهرداری تهران بخشی از وظایف مربوط به آماده سازی در این زمینه را بر عهده دارد و باید در زمان مقرر مصلی به صورت آراسته و آماده در اختیار برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب قرار گیرد.

وی با اشاره به حجم ترافیک در معابر اطراف مصلی در زمان برگزاری گفت: لازم است هماهنگی های لازم بین شهرداری و سایر نهادها برای تامین ناوگان حمل و نقل شهری برای مخاطبان این نمایشگاه و نیز تامین پارکینگ برای خودروها فراهم شود.

شهردار این منطقه با اشاره به برگزاری نمایشگاه در سال قبل گفت: نمایشگاه کتاب در سال قبل با توجه به محدودیت ها و فرصت کوتاه آماده سازی از مراسم عید فطر تا آغاز نمایشگاه به اذعان همه کارشناسان به خوبی برگزار شد و باید کاری کنیم که نمایشگاه امسال نسبت به سال قبل بهتر برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر