صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در آزمون سراسری شرکت می‌کنند، عنوان کرد: همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست.
کد خبر : 907201

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هماهنگی برگزاری آزمون سراسری با حضور اعضای هیئت رئیسه و کارکنان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این نشست با بیان اینکه روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه نوبت اول آزمون سراسری برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این دو روز یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد که باید به بهترین شکل این آزمون مهم را برگزار کنیم و همه‌چیز برای برگزاری آزمون مهیاست.

آرش زارعیان افزود: ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان در آزمون خانم‌ها هستند که این مسئله مسئولیت بانوان مسئول در برگزاری کنکور را سنگین‌تر می‌کند.

معاون علمی و نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده هم بیان کرد: بیشترین شرکت‌کنندگان در رشته علوم تجربی هستند و وظیفه دانشگاه در این امر مهم بررسی فضای برگزاری آزمون و رفع نواقص موجود به‌دلیل برگزاری هرچه بهتر و منظم‌تر آزمون سراسری است.

امامی عنوان کرد: با توجه اهمیت کنکور برای داوطلبان و خانواده‌های آنها عوامل اجرایی دانشگاه داوطلبان این آزمون را فرزندان خود دانسته و تأمین آرامش داوطلبین از مهم‌ترین وظایف دانشگاه است.

وی تأکید کرد: تمامی مقدمات برگزاری آزمون سراسری مهیا شده و انتظار داریم با کمترین نقصی این آزمون سرنوشت‌ساز را برگزار کنیم، در آزمون امسال نهاد‌های مختلف همچون نیروی انتظامی، فرمانداری ویژه، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و دیگر ادارات خدمت‌رسان شهرستان آباده دانشگاه آزاد اسلامی را یاری می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر