صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۷ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از برگزاری هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی در این دانشگاه خبر داد
کد خبر : 906604

حسین پیمانی‌زاد، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با عنوان قلم ۷ به‌عنوان مهم‌ترین رویداد دانشجویی سال جاری است.

وی با اشاره به توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حوزه اندیشه و نیز نشریات دانشجویی عنوان کرد: امسال با توجه به همین توان بالقوه، میزبانی هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور به مشهد واگذار و دبیرخانه جشنواره ملی قلم ۷ در این واحد فعال شده و هماهنگی و پیگیری برگزاری شایسته جشنواره توسط مشهد درحال انجام است. 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و جشنواره شعر مهدویت و امامت، راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع خلاق، برپایی اردو‌های فرهنگی، تربیتی، ورزشی برای دانشجویان، کارکنان و استادان و... را از دیگر برنامه‌های این حوزه برای سال جاری عنوان کرد. 

پیمانی‌زاد با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال و نیز دیدار رمضانی با دانشجویان گفت: حوزه فرهنگی دانشجویی نیز با تداوم فعالیت در چارچوب دستورالعمل‌های فرهنگی، شعار و بیانات امسال رهبری را نیز سرلوحه کار خود قرار خواهد داد. این حوزه درراستای توانمندسازی دانشجویان و ذیل شعار«هر دانشجو، یک تخصص، یک مهارت» اقدام به برگزاری کارگاه‌های توان‌افزایی مهارتی خواهد کرد تا دانشجو در کنار کسب دانش، تخصص‌های عملی را نیز بیاموزد. 

وی ادامه داد: رهبری به مسئله توقع کار از تشکل‌های دانشجویی و نگاه تشکل‌ها به درون تا بیرون دانشگاه تأکید داشتند و این معاونت نیز با همین نگاه، فعالیت تشکل‌های دانشگاهی را تقویت خواهدکرد. 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد همچنین از راه‌اندازی کلینیک مشاور امین در این دانشگاه خبر داد و از تداوم برپایی اردو‌های راهیان نور و پیشرفت، اردوی زیارت و راهپیمایی اربعین حسینی و... به‌عنوان دیگر برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه نام برد.

پیمانی‌زاد با تأکید بر توجه دانشگاه به امور زنان و وخانواده از برگزاری کارگاه‌های تخصصی مرتبط با مسائل خانواده ویژه کارکان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبر داد. 

وی موضوع عفاف و حجاب را موضوع مهم دیگر فعالیت این معاونت عنوان کرد که با همکاری نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، نشست و کارگاه‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر