صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۴۲ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
نویسنده «روستایی‌نویس خطه جنوب»:

عملیات «وعده صادق» بخشی از قدرت نظامی ایران بود

نویسنده «روستایی‌نویس خطه جنوب» با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» تنها بخشی از قدرت نظامی ایران بود، گفت: وقتی پایگاه‌های نظامی آنها را می‌زنیم، قادریم مراکز حساس اقتصادی و خدماتی آنها را هم از رمق بیندازیم.
کد خبر : 906522

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم فرهنگی بصیرتی جهاد تبیین با محور پیروزی عزتمندانه رزمندگان اسلام در عملیات «وعده صادق» با حضور استادان، دانشجویان و کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی برگزار شد.

در این مراسم محمد محمودی نورآبادی نویسنده برتر در حوزه استانی و کشوری و تحلیلگر سیاسی و نظامی منطقه خاورمیانه، مداحی و قرائت دعا توسط خسرو محمدی مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی و سید حمید حسینی فرمانده بسیج اساتید و دانشجویی شهرستان ممسنی، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه حضور داشتند.

نویسنده «روستایی‌نویس خطه جنوب» در این نشست اظهار کرد: تجاوز رژیم کودک‌کُش و نامشروع صهیونیستی به کنسولی ایران در دمشق باید پاسخ داده می‌شد و پاسخ داده شد.

محمودی نورآبادی متذکر شد: اینک تحلیلگران و کنشگران غربی و آمریکایی و عربی اعتراف می‌کنند که این عملیات هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست و این در حالی است که برخی در داخل کشور یا از سر بی‌تحلیلی یا خباثت با دلیل‌تراشی‌های خنده‌دار در حال کم‌اهمت جلوه دادن این عملیات غرورآفرین هستند.

وی افزود: موشک‌ها و پهیاد‌های ما در حالی به آسمان سرزمین‌های اشغالی رسید که متفکران نظامی ۱۰ کشور در اتاق جنگ تلاویو مشغول کمک به دشمن ما بودند.

نویسنده «روستایی‌نویس خطه جنوب» اضافه کرد: ۱۲۰ جنگنده در آسمان‌های عراق و اردن تا سرزمین‌های اشغالی با موشک‌ها و پهباد‌های ما درگیر شدند و سامانه‌های پارتریوت، گنبد آهنین، فلاخن داود و پیکان با تقسیم منطقه و میدان نبرد، عملاً تمام تلاش خود را کردند، اما بازهم نتوانستند کاری کنند و اهداف نظامی با دقت به هدف خورد.

محمودی نورآبادی تأکید کرد: پیام این عملیات نه گرفتن تلفات انسانی که شکستن دیوار دفاعی دشمن و همچنین نشان دادن این نکته بود که وقتی می‌توانیم پایگاه‌های نظامی آنها را بزنیم، قادریم دیمونا، مراکز حساس اقتصادی و خدماتی آنها را هم از رمق و رونق بیندازیم.

وی تشریح کرد: این البته نه مذاق دشمن خوش آمد و نه به مذاق برده‌های آنها.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی هم با تجلیل از عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران گفت: عملیات «وعده صادق» مایه مباهات است، امیدوارم خداوند به نظام جمهوری اسلامی عزت و اقتدار بیشتری دهد تا بتواند از حق خود و مظلومان دفاع کند.

علی کریمی متذکر شد: آنچه مایه مباهات و افتخار برای جمهوری اسلامی بوده، اقتدار نظام در احقاق حق خود در واکنش به تجاوز علیه کنسولگری ایران در دمشق و دفاع از ملت محروم غزه است و عملیاتی که انجام شد مایه مباهات است.

انتهای پیام/

ارسال نظر