صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۶ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
طباطبایی در گفت‌و‌گو با آنا:

فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان

رئیس فدراسیون کاراته گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بهترین شرایط و امکانات میزبان بزرگ‌ترین رویداد کاراته کشور است.
کد خبر : 906396

سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: امروز بیش از ۴ هزار کاراته‌کا از استان‌های کشور در دو بخش دختران و پسران میهمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان هستند.

وی افزود: یک هم‌افزایی خوبی میان مدیریت ارشد، دستگاه ورزش و هیئت کاراته استان همدان و دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و این موضوع موجب شده این استان مقصد نخست میزبانی‌های فدراسیون کاراته باشد.

رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه تمام شرکت‌کنندگان از میزبانی همدان رضایت کامل دارند، ادامه داد: تیم‌های ملی سال ۱۴۰۳ در چندین و چند رویداد ملی و بین‌المللی حضور پیدا خواهند کرد و این مسابقات یکی از مهم‌ترین انتخابی‌های تیم ملی است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: سال بسیار پرترافیکی را در کاراته پیش رو داریم که می‌توان به مسابقات قهرمانی آسیا در تمام رده‌های پایه در فیلیپین، مسابقات بزرگسالان در هانگژو چین و مسابقات قهرمانی تیم‌های جهان در رده‌های پایه در ایتالیا و بزرگسالان در اسپانیا اشاره کرد.

وی با بیان اینکه همدان ظرفیت میزبانی بسیار بالایی دارد، تبیین کرد: استان همدان در بخش ورزشکاران، داوران و مربیان طرفیت بسیار بالایی دارد و گاهی یک شهرستان همدان اندازه یکی از استان‌های کشور کاراته‌کا و قهرمان پرورش می‌دهد.

رئیس فدراسیون کاراته افزود: با توجه به آب و هوای همدان، این استان می‌تواند میزبان اردو‌های تیم ملی و مسابقات داخلی و بین‌المللی کاراته کشور باشد.

به گزارش آنا، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۲۱ سال، جوانان و نوجوانان پسران از ۲۵ فروردین آغاز و مدت ۶ روز پیگیری می‌شود.

در بخش دختران نیز از اول تا ۶ اردیبهشت به میزبانی مجتمع ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر