صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۵۳ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
حیدری اعلام کرد؛

دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر اعلام کرد که این دانشگاه میزبان نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی «زیستن باکیفیت» در اردیبهشت 1403 است.
کد خبر : 906151

علی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت در سالن همایش‌های شهید آوینی در روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ خبر داد.

وی اضافه کرد: از امتیازات این کنفرانس نمایه شدن مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و سیویلیکا بوده و از محور‌های این همایش می‌توان راهکار‌های بهتر زیستن و تربیت صحیح فرزندان، راهکار‌های ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، آموزش سبک زندگی اسلامی در خانواده، الگو‌های مشاوره در آسیب‌شناسی خانواده، الگو‌های مشاوره در ازدواج و طلاق، روانشناسی و مشاوره و رفتار‌های غیرقانونی و روانشناسی بالینی را ذکر کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر متذکر شد: روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، روانشناسی صنعتی و سازمانی، مددکاری اجتماعی و رفتار‌های غیرقانونی، آسیب‌شناسی و مداخلات اختلالات روانی، پیشگیری و ارتقای سلامت روان و سایر زمینه‌های مرتبط با روانشناسی، مشاوره و مددکاری اجتماعی از دیگر محورهای نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت است.

حیدری تبیین کرد: در نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت برنامه‌ریزی برای سخنرانی استادان برجسته داخلی و خارجی و همچنین برگزاری کارگاه‌های تخصصی متعدد انجام شده و دوره گذشته این همایش که اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد، مورد استقبال پژوهشگران، استادان و دانشجویان قرار گرفت و بیش از ۲۲۰ مقاله در محور‌های همایش به دبیرخانه واصل شده بود.

وی افزود: آخرین مهلت ثبت‌ نام و ارسال مقالات به نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت تا ۷ اردیبهشت‌ 1403 تمدید شده و محققان و پژوهشگران می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات خود به صفحه همایش به آدرس https://khsh.iau.ir/conf-ql مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر