صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۵ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

پاسخ ایران به ماجراجویی بعدی صهیونیست‌ها سخت‌تر از عملیات «وعده صادق» است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: ماجراجویی و اقدام متعرضانه رژیم صهیونیستی در آینده با توجه به توان نامحدود جمهوری اسلامی ایران، پاسخی به‌مراتب بزرگ‌تر و سخت‌تر از عملیات«وعده صادق» خواهد داشت.
کد خبر : 906141

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا ولیلو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در تجمع حمایتی دانشگاهیان در انتقام مقتدرانه موشکی - پهبادی نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: به دنبال تحقق وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی در سیلی محکم به رژیم صهیونیستی، دفاع مشروع کشور با حمله به این رژیم باعث شور و خوشحالی مستضعفان جهان شد.عملیات«وعده صادق» سیلی محکمی برای آنان بود و تأثیر عمیقی بر کشور‌های حوزه مقاومت گذاشت.

وی با بیان اینکه در چند ماه گذشته حمایت خود را از عملیات طوفان الاقصی و جبهه مقاومت اعلام کردیم، اضافه کرد: این عملیات منتهی به طوفان الاحرار در روز قدس شد و همه آزادی خواهان جهان در روز قدس به حمایت از غزه به پا خواستند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه اتفاقات اخیر و حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی، مظلومیت مردم غزه را بیش‌ازپیش نمایان ساخت، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توان مردمی و نیروی‌های نظامی خود توانست حصار و هیمنه پوشالی رژیم غاصب را از بین برده و بار دیگر حمایت خود از مظلومان جهان را اعلام کند. جمهوری اسلامی ایران توسط نیرو‌های مسلح خود با هماهنگی و همدلی مثال‌زدنی اتفاقات جدیدی در عرصه دیپلماسی بین‌المللی و نظامی جهان رقم زد که این صحنه تاریخی در حافظه ملت‌ها ماندگار خواهد شد.

ولیلو با اشاره به آسیب‌پذیر بودن گنبد آهنین و نمایان شدن ادعا‌های پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد: اکنون با تحقق«وعده صادق» رژیم منحوس اسرائیل با پاسخی جدی و سیلی محکمی از سوی کشور مواجه شده و یقین داریم در صورت هرگونه ماجراجویی و اقدام متعرضانه در آینده، توان نامحدود جمهوری اسلامی ایران، پاسخی به‌مراتب بزرگ‌تر و سخت‌تر از گذشته بر آنها خواهد داشت.

وی مطرح کرد: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی همگام با ملت شریف و شهیدپرور ایران، این اقدام غرورآفرین را مایه مباهات دانسته و از درگاه خداوند متعال ظهور منجی عالم بشریت حضرت حجت (عج) و سربلندی هر چه بیشتر سپاه اسلام تحت فرماندهی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و سرشکستگی و خواری دشمنان اسلام و مسلمین را مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر