صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۲۵ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۳

جزئیات نمایشگاه کار به میزبانی دانشگاه امیرکبیر اعلام شد

نمایشگاه تخصصی کار به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر : 905604

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه تخصصی کار ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت  سال جاری، به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری دانشگاه و شرکت توسعه و تجارت ورساز تدبیر به صورت حضوری و با محور‌های اصلی صیانت از نیروی کار، تسهیل ورود دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی به بازار کار داخلی، ایجاد روحیه کارآفرینی و حفظ و ماندگارسازی نخبگان دانشگاهی در داخل کشور برگزار خواهد شد.

هدف اصلی نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر توجه به موضوع مسئولیت اجتماعی و ارزش‌آفرینی و همچنین ایجاد فضایی برای تسهیل فرآیند ارتباط نخبگان دانشگاهی و استعداد‌های برتر با صنعت است.

در این رویداد، سازمان‌های شرکت‌کننده موقعیت‌های شغلی مختلف خود را ارائه خواهند کرد و کارجو با مراجعه به نمایشگاه کار علاوه بر کسب اطلاعات درباره شرکت‌ها و ارسال رزومه، این امکان را خواهد داشت تا با نمایندگان هر سازمان به طور مستقیم وارد گفتگو شود. از جمله نتایج برگزاری این رویداد برای سازمان‌ها، تأمین نیروی متخصص و ارتقای برند کارفرمایی بوده و برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جویای کار پیداکردن موقعیت شغلی تخصصی، یادگیری و شبکه‌سازی است.

گفتنی است، بازدید از نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی Jobexpohub.ir Job.aut.ac.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر