صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۶ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
نرماشیری:

فاجعه حمله تروریستی در زابل تصویری واضح از خواری دشمنان ایران اسلامی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: فاجعه حمله تروریستی در زابل تصویری واضح از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی است.
کد خبر : 905581

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به مناسبت شهادت افتخارآمیز فارغ‌التحصیل واحد زابل پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است: فاجعه حمله تروریستی به دلاورمردان نیرو‌های فراجا در سیب سوران بار دیگر قساوت و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار و سنگدل به ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی را اثبات کرد.

در این پیام بیان شده است: این اقدام ناجوانمردانه که تصویری واضح از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی است، هرگز نخواهد توانست خللی در اتحاد و همدلی مردم غیور شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان وارد کند.

در این پیام مطرح شده است: اینجانب با محکوم کردن این اقدام تروریستی جنایت‌بار، شهادت شهید والامقام و معزز، شهید محسن کمالی‌نسب، دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل را محضر حضرت صاحب‌الزمان(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، تمام مردم عزیز ایران به‌خصوص خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و اهل بیت معظم و معزز شهید تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر