صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۰ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۳
در گفت‌وگو با آنا عنوان شد؛

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان سهم مهمی از مشارکت مردم در جهش تولید

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با همکاری اعضای هیئت علمی می‌تواند سهم مهمی از مشارکت مردم در جهش تولید را محقق کند.
کد خبر : 903364

سعید میرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه در تبیین شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم بیان کرد که با توجه به رسالت دانشگاه‌ها، تولید علم و اقتصاد بر پایه دانش و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان با همکاری اعضای هیئت علمی می‌تواند سهم مهمی از مشارکت مردم در جهش تولید را داشته باشد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیانی که نیاز‌های اساسی مردم را تأمین می‌‌کنند و در اقتصاد خانواده‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند، می‌تواند گرایش تولیدکنندگان به دانشگاه‌ها را افزایش دهد و در ترغیب آنها برای رسیدن به هدف شعار امسال کمک کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه با توجه به بخشی از پیام نوروزی دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان راه‌اندازی بستر‌های جدیدی مانند سکوی تولید، تضمین، تأمین و سکوی توزیع و لجستیک و سکو‌هایی در حوزه صنایع خلاق و عرصه‌های تربیتی، ظرفیت‌های واحد دانشگاهی متبوع خود را در این زمینه‌ها تشریح کرد.

میرزاده توضیح داد: با توجه به جایگاه شهرستان تربت حیدریه در تولید زعفران، تولید زعفران با روش‌های جدید و باکیفیت خاص و تولید محصولات بر پایه زعفران در دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه به منظور برندکردن جایگاه دانشگاه بخشی از این ظرفیت‌هاست.

وی وجود مرکز رشد سلامت در واحد تربت حیدریه و حمایت از تولید محصولات مورد نیاز جامعه بر پایه سلامت، شرایط منطقه تربت حیدریه و ارائه روش‌های استفاده مناسب از ظرفیت‌های آبی، شرایط معدنی شهرستان خواف و احصای مشکلات معادن و رفع مشکلات با توجه به ظرفیت علمی دانشگاه را از دیگر ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه در راه‌اندازی بستر‌های سکوی تولید، تضمین، تأمین و سکوی توزیع و ... عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر