صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۱ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

مشارکت مردم در جهش تولید با تقویت شرکت‌های تعاونی

معاون دانشگاه آزاد نجف‌آباد، تقویت شرکت‌های تعاونی ازجمله در حوزه کشاورزی و مجتمع‌های کشت و صنعت را گام مفیدی برای جلب مشارکت مردم در تحقق شعار سال دانست.
کد خبر : 903161

سید حمیدرضا میرطاووسی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با موضوع شعار سال 1403 اظهار کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد (NGO‌ها)، جذب سرمایه‌گذاران داخل و خارج و تقویت شرکت‌های تعاونی ازجمله در حوزه کشاورزی و مجتمع‌های کشت و صنعت تعاونی گام مفیدی به منظور مشارکت مردم در تولید و جلب مشارکت آنان برای تحقق شعار سال است.

وی، رسالت و ظرفیت‌های دانشگاه و دانشگاهیان در راستای تشویق مردم به مشارکت در جهش تولید را اینگونه برشمرد: برگزاری نشست‌های تخصصی کرسی‌های علمی و همایش‌های علمی در راستای تبیین و ترویج شعار سال و عملیاتی کردن آن، تقویت ظرفیت فعالیت پارک علم و فناوری و مراکز رشد و جذب سرمایه‌‌گذاران و نخبگان دانشجو و تقویت فعالیت مراکز علمی تحقیقاتی دانشگاه به منظور جذب نخبگان ازجمله این رسالت‌هاست.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد درباره اینکه دکتر طهرانچی در پیام سال نو، راه‌اندازی بستر‌های جدیدی مانند سکوی تولید، تضمین، تامین و سکوی توزیع و لجستیک و سکو‌هایی در حوزه صنایع خلاق و عرصه‌های تربیتی را مطرح کردند، واحد دانشگاهی شما تا چه اندازه برای این بسترسازی و راه‌اندازی سکوها ظرفیت دارد؟ چنین پاسخ داد: در عرصه سکو‌های صنایع خلّاق دانشگاه طی سال‌های گذشته رویداد‌های مهم صدرا و استارت‌آپی را برگزار کرده و در عرصه تربیتی نیز تمام دانشکده‌ها موظف و مکلف به تقویت و ترویج فرهنگ و الگوی ملی مذهبی در چارچوب اهداف کلی نظام جمهوری اسلامی و اجرای منویات مقام معظم رهبری بوده و هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر