صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دورهمی خانوادگی در شب فیروزه‌ای شبکه تهران

«شب فیروزه‌ای» ویژه‌برنامه نوروزی شبکه تهران است که از دوم فروردین ۱۴۰۳ تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۰:۱۵ تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.
کد خبر : 902179

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «شب فیروزه‌ای» عنوان ویژه‌برنامه نوروزی شبکه تهران است که از دوم فروردین ۱۴۰۳ تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۰:۱۵ پخش می‌شود.

 این برنامه شبانه ترکیبی با محوریت "خانواده و روایتی برای هم بودن" است که به تهیه کنندگی سید نوید برکچیان تا قبل از شب اول قدر روی آنتن می‌رود.

ویژه برنامه "شب فیروزه ای" با اجرای صدیقه مرادی و هومن ستوده از فضای استودیویی بوستان نوروز در میدان مشاهیر، منطقه تفریحی و گردشگری عباس آباد روی آنتن می‌رود.

شب فیروزه‌ای به مسائل پیش روی خانواده می‌پردازد و تلاش می‌کند تا با یک روایت می‌نی‌مال (داستانک)، صمیمی و بدون لکنت «محور» دورهمی‌ها و شب‌نشینی‌های خانوادگی باشد.

این ویژه برنامه، در هر قسمت یک موضوع مستقل و مبتلا به خانواده را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد که با نگاه راه حل محور و ارائه محتوای ساده و کاربردی مخاطبان را آگاه می‌سازد. برای نمونه خانواده و نوروز، خانواده و فضای مجازی و...

ویدئو کست، رادیو شو، موشن، دوربین نه خیلی مخفی و... از قسمت‌های مختلف این برنامه است که موضوعات برنامه را برای مخاطب تبیین و بررسی می‌نماید.

این برنامه کاری از گروه کودک و خانواده شبکه تهران سیماست که تا پایان ماه مبارک رمضان تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر