صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۱۴ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
در مراسمی؛

رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد شهرقدس معرفی شد

سرپرست دانشکده پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در مراسمی با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 901501

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشکده پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در محل سالن اجتماعات ریاست این دانشگاه برگزار و فاطمه رفیعی به‌عنوان سرپرست جدید دانشکده پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس معرفی و از تلاش‌های محسن شاه‌حسینی تجلیل شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در این مراسم اظهار کرد: با تلاش‌های ارزشمند دکتر شاه‌حسینی تغییرات در سیستم دانشگاهی به‌معنای انتقال تجارب است و از عملکرد وی رضایت دارم.

حامد افشاری متذکر شد: امیدوارم با حضور و فعالیت دکتر رفیعی بیش از پیش شاهد پیشرفت دانشکده علوم پایه واحد شهرقدس در توسعه علمی و رشد و تقویت استادان، تشکیل تیم‌های خلّاق و همچنین شاهد موفقیت‌های روز افزون در این حوزه باشیم.

در این جلسه حکم فاطمه رفیعی به وی اهدا شد که در متن این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشکده علوم پایه از تاریخ ۲۲/۱۲/۱۴۰۲ منصوب می‌‌شوید، امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) با صداقت و قانونمندی در انجام امور محوله مطابق با شرح وظایف در راستای منویات مقام معظم رهبری موفق و پیروز باشید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در نامه‌ای جداگانه با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود از تلاش‌های دکتر شاه‌حسینی در طول دوران تصدی دانشکده علوم پایه قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر