صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۳ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
مدیر کل انتقال خون استان تهران اعلام کرد؛

فعالیت ۱۵ مركز اهدای خون استان تهران در هفته اول ماه رمضان

مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: ۱۵ مرکز اهدای خون در پایتخت میزبان داوطلبان اهدای خون در هفته اول ماه مبارک رمضان از ۲۲ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ خواهند بود.
کد خبر : 901203
به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید منتظر شبر با اعلام این خبر، اظهار کرد: مراکز اهدای خون وصال شیرازی، ستاری، تهرانپارس و شهرری از ساعت ۸ تا ۲۲ در تمامی روزها فعال خواهند بود و مرکز اهدای خون پیروزی نیز به غیر از جمعه از ساعت ۸ تا ۲۲ پذیرای داوطلبان اهدای خون است.

وی ادامه داد: مراکز اهدای خون مترو امام خمینی(ره)، صدر، نارمک، ابوذر، ورامین و شهریار به غیر از روز جمعه و از ساعت ۸ تا ۱۵ در خدمت مردم نوعدوست برای اهدای خون و کمک به بیماران نیازمند به خون خواهند بود.

مدیرکل انتقال خون استان تهران افزود: مراکز اهدای خون رباط کریم و چیذر در روزهای فرد و مراکز اهدای خون پاکدشت و شهر قدس در روزهای زوج از ساعت ۸ تا ۱۵ برای مشارکت مردم در این امر خداپسندانه فعال هستند.

شبر در پایان ضمن دعوت از مردم برای اهدای خون در این ماه پر خیر و برکت، گفت: نیاز بیماران به خون و فراورده های خونی، یک نیاز روزانه و همیشگی است که امیدواریم در ماه مبارک رمضان، شاهد مشارکت پرشور مردم برای انجام این کار ارزشمند و خداپسندانه باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر