صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۳۳ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

اعطای جام قهرمانی لیگ برتر تپانچه کشور به بانوان دانشگاه آزاد

آیین اختتامیه شانزدهمین دوره لیگ برتر سلاح‌های بادی، با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی و شماری از مسئولان ورزش برگزار و جام قهرمانی بانوان تیرانداز دانشگاه آزاد اسلامی اعطا شد.  
کد خبر : 900650

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تپانچه بانوان باشگاه‌های کشور تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب گلنوش سبقت اللهی، زینب طوماری، عسل سجادیه، آمیتیس جعفری و سارا میرابی با ۳۰ امتیاز، به مقام قهرمانی رسید. همچنین تیم هیات تیراندازی مازندران با ۲۲ امتیاز نایب قهرمان شد و هیات تیراندازی کرمان با ۱۸ امتیاز بر سگوی سوم ایستاد.

مصطفی احمدی و مریم احمدی، هدایت تیم‌های تپانچه و تفنگ بادی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی را در این فصل بر عهده داشتند. در شانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ بانوان باشگاه‌های کشور نیز تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، شرکت ملی حفاری و اشتهارد البرز به ترتیب در جایگاه‌های نخست تا سوم ایستادند و دانشگاه آزاد اسلامی، چهارم شد.

امروز آیین اختتامیه و اعطای جام و مدال شانزدهمین دوره لیگ برتر سلاح‌های بادی با حضور مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، مربیان و سرپرستان تیم‌های حاضر، ورزشکاران، پیشکسوتان و خانواده تیراندازی در سرسرای فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک قهرمانی تیم تپانچه بانوان دانشگاه در لیگ برتر و همچنین تبریک قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر مردان دانشگاه در لیگ برتر، تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با اشراف به اهمیت ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه ای، در راستای رسالت و مسئولیت اجتماعی خود و همچنین تحقق رویکرد تحول و تعالی دانشگاه، علاوه بر استعدادیابی و نخبه پروری فرهنگی ورزشی، توجه ویژه‌ای به ورزش بانوان و همچنین جانبازان و توان‌یابان دارد.

او با بیان اینکه حفظ و ارتقای سلامتی و افزایش شور و نشاط فرهنگی ورزشی، آثار و پیامد‌های ارزشمندی در دانشگاه و جامعه دارد، خاطرنشان کرد: مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی مصمم است سال آینده، برنامه‌های متنوع‌تری را در حوزه ورزش و تربیت بدنی اجرا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر