صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۴ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

سه فرودگاه برتر کشور در پایش کیفیت خدمات فرودگاهی معرفی شد

دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاه‌های اصفهان، شیراز و تبریز را به‌عنوان سه فرودگاه برتر کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به لحاظ شاخص رضایت معرفی کرد.
کد خبر : 900637

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم وفناوری آنا، از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان با شاخص رضایت ۷۷.۶ درصدی در بهمن‌ماه به‌عنوان فرودگاه برتر، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز با شاخص رضایت ۷۵.۵ درصدی به‌عنوان فرودگاه دوم و فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز با شاخص رضایت ۷۳.۶ به‌عنوان فرودگاه سوم کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی معرفی شدند.

گزارش شاخص رضایت فرودگاه‌های کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش خدمات فرودگاهی دی‌ماه ۱۴۰۲ در حالی است که شاخص رضایت فرودگاه‌های اصفهان، شیراز و تبریز به ترتیب ۷۶.۷، ۷۳.۱ و ۷۵.۶ بوده است.

فرودگاه بین‌المللی بندرعباس با شاخص رضایت میانگین ۷۳ درصد چهارم شد؛ فرودگاه مهرآباد با رسیدن به شاخص رضایت ۷۱.۷ درصد در جایگاه پنجم قرار گرفت و فرودگاه بین‌المللی زاهدان با ثبت شاخص رضایت ۶۹.۳، در رده ششم فرودگاه‌های برتر کشور قرار گرفت.

فرودگاه‌های یزد، مشهد و اهواز نیز، به ترتیب با میانگین شاخص رضایت ۶۸، ۶۵.۴ و ۶۰.۷ هفتم تا نهم شدند.

در بهمن‌ماه ۱۴۰۲، میانگین شاخص رضایت فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ۷۰.۵ ثبت شد.

در ماه گذشته، ۳۴۴ هزار و ۳۹۸ بازخورد در درگاه‌های مختلف سامانه طرح جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی به ثبت رسید که از این تعداد، ۱۹۰ هزار و ۹۳۶ نظر، معادل ۵۵.۴ درصد کل آرا، حاکی از رضایت کامل مسافران، مستقبلین و مشایعت‌کنندگان از خدمات ارائه شده از فرودگاه‌های منتخب طرح بود و ۶۲ هزار و ۲۲ نفر، معادل ۱۸ درصد رأی‌دهندگان، از خدمات فرودگاه‌های مشمول طرح رضایت نسبی داشتند.

در نهایت، فرودگاه‌های منتخب طرح در روز‌های دوشنبه با رسیدن به میانگین شاخص رضایت ۷۱.۵ درصد الگوی بازخورد را سبز کردند. روز دوشنبه دوم بهمن، با شاخص رضایت ۷۳.۷ درصد سبزترین روز ماه بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بانک ملی عراق دلار
ارسال نظر