صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۴ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۲

با دیجی‌کالا «لبخند به خانه می‌رسد»

دیجی‌کالا، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، از ۱۵ اسفند خود را با شعاری تازه به مخاطبانش معرفی می‌کند؛ شعاری که خبر از تغییرات جدیدی می‌دهد که این برند ملی در استراتژی‌های ارتباطی خود در پیش گرفته است.
کد خبر : 900410

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیجی‌کالا، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، از ۱۵ اسفند خود را با شعاری تازه به مخاطبانش معرفی می‌کند؛ شعاری که خبر از تغییرات جدیدی می‌دهد که این برند ملی در استراتژی‌های ارتباطی خود در پیش گرفته است. شعار تازه دیجی‌کالا یعنی «لبخند به خانه می‌رسد» بازتابی از هویت و مرام این برند است که در ۱۷ سال گذشته در صدد پیاده‌سازی آن بوده است. دیجی‌کالا در این سال‌ها صرفا در پی ایجاد فضای مناسب برای خرید آنلاین کاربرانش نبوده، بلکه تلاش کرده تا در هر جنبه از کسب‌وکار و در ارتباطاتش با مشتریان، رضایت خاطر بیشتری برای آنان فراهم کند؛ رضایت خاطری که خود را در لبخندی که بر لب مخاطبان می‌نشیند نمایان می‌کند، همان لبخندی که همیشه در لوگوی دیجی‌کالا نیز حضور داشته است.

«لبخند به خانه می‌رسد» با توجه به جان و جوهره برند دیجی‌کالا و تغییرات تازه در استراتژی‌های آن انتخاب شده است. شعار دیجی‌کالا پیش از این «بررسی، انتخاب و خرید آنلاین» بود، اما این شعار تازه علاوه بر تاثیر گرم و خوشایندی که بر مخاطب می‌گذارد، هویت و داستان برند را به‌سادگی برای او روایت می‌کند. به نظر می‌رسد در ادامه مسیری که با انتخاب این شعار آغاز شده، باید منتظر تغییرات گسترده‌تری در استراتژی‌های ارتباطی دیجی‌کالا باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر