صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

والیبال انتخابی المپیک 2016 - ژاپن؛ ایران دوباره پشت دروازه فرانسه ماند/ اولین شکست شاگردان لوزانو در سومین بازی

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک برابر فرانسه با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد.
کد خبر : 89986

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک از ساعت 11:10 در سالن «متروپلیتن» به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه رفت که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 18، 25 بر 22 به سود فرانسه خاتمه پیدا کرد.


تیم ملی ایران تاکنون 5 بار در مسابقات رسمی مقابل فرانسه به میدان رفته است که هر پنچ بازی به سود فرانسوی ها به پایان رسیده است.تیم ملی والیبال ایران در دو بازی قبل مقابل کانادا و استرالیا به پیروزی رسیده بود اما مقابل فرانسه اولین شکست خود را در رقابت های انتخابی المپیک نجربه کرد.


ست اول؛ 25-20 فرانسه
روز گذشته امیر غفور به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد و شهرام محمودی جایگزین او شد. ابتدای بازی با دفاع خوب بازیکنان شروع شد و وقت اضافه اول به سود ایران گرفته شد اما در میانه های بازی دفاع های ناقص بازیکنان و خطای سرویس بازیکنان لوزانو باعث شد تا فرانسوی‌ها این ست را با پیروزی به اتمام برسانند.


ست دوم؛ 25-18 فرانسه


سرویس های خوب بازیکنان فرانسه امتیازات پی در پی را برای این تیم داشت.عدم دریافت های بازیکنان ایران و نرسیدن توپ به معروف رفته رفته امتیازات را فرانسه را بیشتر کرد. در میانه های بازی میرزاجانپور جای خودش را با زرینی عوض کرد. اما این تعویض هم سودی نداشت چرا که باز هم فرانسوی ها با سرویس های سرعتی برنده بودند.امیتیاز این دیدار به 24 بر 17 رسیده بود که کار گروهی بازیکنان و سرویس خوب زرینی یک امتیاز را برای ایران به همراه داشت و یک امتیاز را نصیب شاگردان لوزانو کرد.اما در پایان بازی سرویس زرینی به توپ خورد و امیتاز 25 را نصیب تیم فرانسه کرد و آنها این ست را هم با پیروزی پشت سر گذاشتند.


ست سوم؛25-22 فرانسه


در ست سوم فرهاد قائمی جانشین میرزا جانپور شد. در این ست عملکرد خوب بازیکنان ایران باعث شد در هر دو وقت استراحت فنی ایران پیروز میدان باشد.


در این ست میلاد عبادی پور هم امتیازاتی خوبی برای ایران کسب کرد. سرویس های خوب عادل غلامی و آبشارهای محمودی در این دیدار برتری ایران را به همراه داشت اما فرانسوی ها رفته رفته اختلاف را کم کردند تا بازی در وقت استراحت دوم به امتیاز 16 بر 15 برسد.تیم ملی با اینکه در این ست عملکرد خوبی داشت اما در پایان بازی نتوانست از سد حریف قدرنمندی چون فرانسه برآید. شهرام محمودی برابر "لگوف" موفق نبود و با دفاع این بازیکن فرانسوی بازی یه سود فرانسوی ها تمام شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر