صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۲۹ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

مهمترین اولویت بانک صادرات ایران، ارائه راه‌حل به بخش تولید است

​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: شناخت نیازها و ارائه راه‌حل مناسب برای تامین مالی بهینه بخش‌های مختلف اقتصادی، مهمترین اولویت بانکداری جامع در بانک صادرات ایران است.
کد خبر : 899774

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن سیفی با تشریح اقدامات و اصلاح ساختارهای انجام شده در بانک، افزود: بانک صادرات ایران به منظور تقویت همکاری و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات 72 ساله خود در خدمت به واحدهای اقتصادی، دستاوردهای مهمی را از طریق زیرمجموعه‌های بانکداری جامع رقم زده و در این راستا، معاونت بانکداری جامع در این بانک به دنبال اصلاح برخی ساختارهای کلان از سال 1401 با تشکیل سه اداره کل «بانکداری شرکتی»، «بانکداری خرد و بازاریابی» و «بانکداری اختصاصی، تجاری و مطالعه بازار»، در ارائه خدمات ویژه و جامع به واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی موفق به کسب دستاوردهای مهمی شده که عمدتا بر شناخت و رفع نیازهای تک تک مشتریان و تأمین مالی بهینه بخش تولید و استمرار اشتغال متمرکز بوده است.

او افزود: مدیریت درخواست‌ها و نیازهای مشتریان و واحدهای تولیدی، تأمین مالی شرکت­ها و سازمان­های بزرگ پالایشی، پتروپالایشی، خودروسازی، فولادی، معادن، دارویی، بهداشتی، مواد غذایی، بیمه­ای، کارگزاری، صندوق­‌ها و سازما‌ن­ها از طریق انعقاد تفاهم­نامه­های کلان، تخصیص خط اعتباری، مدیریت حضور در نمایشگاه­های تخصصی با هدف حمایت از صنایع و تقویت و توسعه سطح همکاری‌ها و مراوده‌­های مالی و بانکی با مشتریان ارزش‌آفرین، تحکیم ارتباطات و ارتقاء همکاری‌ها، از جمله مهمترین دستاوردهای بانک در بخش بانکداری شرکتی در بانک صادرات ایران بوده است.

 مدیرعامل بانک صادرات ایران افزود: اداره کل بانکداری خرد و بازاریابی نیز به عنوان بخش مهم دیگری از بانکداری جامع، تمرکز جدی‌تری نسبت به گذشته بر جذب منابع مالی با تمرکز بر بازاریابی مشتریان جدید و ترویج محصولات و خدمات بانکی داشته به نحوی که سهم از بازار درگاه‌های الکترونیکی با 17.2 درصد افزایش، جایگاه دوم را برای این بانک به همراه داشته است. همچنین ترویج خدمات صدور چک الکترونیک(چکنو). ترویج سامانه توثیق الکترونیکی دارایی(ست)، ترویج و ارائه خدمات بانکداری باز به بیش از 120 شرکت، مذاکره و بازاریابی صنوف و اتحادیه‌ها، از دیگر دستاوردها و اقدامات مهم بانک بوده است.

سیفی اظهار کرد: بانک صادرات ایران همچنین در ادامه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات برای شناخت نیازها و انتخاب بهترین راه‌حل‌ها در گره‌گشایی از مشکلات تولید و اشتغال و همچنین نیازهای مردم، تحلیل از صنایع مختلف را در اداره کل بانکداری اختصاصی، تجاری و مطالعه بازار پیگیری می‌کند که در سال جاری این اقدامات با اولویت‌بندی 45 صنعت فعال کشور بر اساس شاخص­های کلیدی فروش، سودآوری، ریسک بازار و اندازه بازار و همچنین تحلیل و اولویت‌بندی صنایع فعال با شاخص­های سودآوری، ریسک و اندازه بازار همراه بوده که تحلیل صنعت دارویی، صنعت پتروشیمی و شرکت­های دانش‌بنیان و شناسایی کامل شرکت‌های فعال در این صنعت از دیگر تلاش‌های صورت‌گرفته در این بخش بوده است.​

انتهای پیام/

ارسال نظر