صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۴۹ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

ملت ایران با نشاط انتخاباتی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان عنوان کرد: ملت ایران بار دیگر با شور و نشاط و عزمی راسخ با حضور همه جانبه پای صندوق‌های رأی، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و یاوه‌گویان دست‌نشانده‌اش کوبید.
کد خبر : 899579

محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 11 اسفندماه اظهار کرد: حضور ملت همیشه در صحنه به‌خصوص در انتخابات دوباره برگ زرینی از تاریخ این مملکت را ورق زد و امت مصمم گیلانی بار دیگر با شور و نشاط و عزمی راسخ با حضور همه جانبه پای صندوق‌های رأی، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و یاوه‌گویان دست‌نشانده‌اش کوبید و دوباره ثابت کرد که ملت ایران با نشاط انتخاباتی در روز رأی‌گیری پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

وی اضافه کرد: در این روز به یادماندنی و با چهره‌های شاداب و متشخص پر از مردم‌سالاری دینی به جهانیان ثابت کردند که همه‌جانبه پشت نظام و ولایت فقیه هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان متذکر شد: در این میان منتخبین مردم هم باید در انجام درست وظایف خود در مجلس شورای اسلامی کوشا بوده و از طرفی پاسخگوی مطالبات کسانی باشند که به آنان اطمینان کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر