صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۹ - ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

واکنش باشگاه پرسپولیس به سود 30درصدی شرکت تبلیغاتی بابت فروش اینترنتی محصولات

باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چرا از فروش اینترنتی محصولاتش 30 درصد به شرکت تبلیغاتی می رسد واکنش نشان داد.
کد خبر : 899552

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، یکی از مباحثی که این روزها به باشگاه پرسپولیس خرده گرفته می شود این است که چرا این باشگاه بابت فروش محصولات تولیدی سرخپوشان در سایت باشگاه 30 درصد سود به شرکت تبلیغاتی که عهده دار فروش این محصولات شده می دهد.

خبرنگار آنا در این باره از باشگاه پرسپولیس جستسجو کرد که چه دلیلی دارد به جای 10 درصد که ظاهرا عرف پرداخت سود است 30 درصد از سود فروش محصولات به این شرکت تبلیغاتی داده می شود که اعلام شد شرکت تبلیغاتی که محصولات پرسپولیس را بارگذاری می کند تمامی هزینه های توزیع، ارسال و پست و .. را برعهده گرفته و بر اساس توافقی که شده 30 درصد سود به آنها می رسد و 70 درصد سود خالص هم در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار می گیرد.

ضمن اینکه کارهای مربوط به این فروش اینترنتی و توافق با شرکت مورد نظر از سوی معاونت اقتصادی باشگاه یعنی پیمان حدادی انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر