صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۸ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲

انتخاب سرنوشت با انتخابات

کرسی آزاداندیشی با عنوان «انتخاب سرنوشت با انتخابات» با حضور دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان برگزار شد.
کد خبر : 899228

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کرسی آزاداندیشی با عنوان «انتخاب سرنوشت با انتخابات» با همکاری معاونت علمی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس و دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با حضور پرشور دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این جلسه دانشجویان برای چرایی اهمیت انتخابات و شرکت در آن در این کرسی آزاداندیشی حضور پرشور پیدا کرده و درباره انتخابات ۱۱ یازده اسفند و موضوع اهمیت مشارکت در دفع خطرات امنیتی و اجتماعی، آزادانه نظرات موافق و مخالف خود را مطرح کردند.

بهمن محمودی معاون علمی و فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در این جلسه با طرح موضوع معروف‌زایی و منکرزدایی در جامعه اسلامی درباره اهمیت و تأثیر حضور همگان در پای صندوق رأی و ناامید کردن دشمنان قسم خورده ایران اسلامی مباحثی را مطرح و راهکار‌های خود را در رابطه با رفع معضلات مطروحه ارائه کرد.

مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان نیز برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی را راهبرد قطعی و اجتناب ناپذیر مسئولان ارشد دانشگاه به تأسی از فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرده و  تداوم این کرسی‌ها و شنیدن انتقاد و نظر دانشجویان تا رفع غالب مشکلات موجود را وعده داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر