صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۴ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
امیر سرتیپ خواجه‌فرد:

ظرفیت پذیرش سربازان نخبه برای استخدام در سازمان صنایع هوایی فراهم شد

رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: ظرفیت پذیرش سربازان نخبه برای استخدام در این سازمان فراهم شده تا ذیل پردیس‌های فناوری در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان مشغول به کار شوند.
کد خبر : 898514

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ خواجه‌فرد در گفت‌‌وگویی، یکی از برنامه‌های سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را استفاده از ظرفیت سربازان نخبه در حوزه‌های تخصصی دانست.

وی اظهار کرد: این امکان با هماهنگی سازمان نخبگان، در دو گروه کسری خدمت و جایگزین خدمت انجام می‌شود و سربازان نخبه این فرصت را دارند تا مسائل طراحی شده از سوی سازمان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را حل کنند و دانش خود را به صنعت تبدیل کنند؛ برای مثال در زمینه فرم دهی لوله‌های هیدرولیکی و ساخت برخی بردهای تخصصی در حوزه اویونیک یا الکترونیک هوایی. 

وی گفت: بسیاری از سربازان نخبه با انجام طرح‌های سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به موضوع‌های این طرح‌ها علاقه‌مند شده و زمینه فعالیت خود را در این موضوع‌ها تعریف می‌کنند.

رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این‌که بسیاری از مدیران شرکت‌های دانش بنیان همکار با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح زمانی سرباز همین وزارتخانه بودند، گفت: ظرفیت پذیرش سربازان نخبه برای استخدام در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح فراهم شده تا این سربازان نخبه ذیل پردیس‌های فناوری در قالب همین شرکت‌های دانش‌بنیان مشغول به کار شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر