صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نحوه رسیدگی به شکایت از اپراتورهای ارتباطی چگونه است؟

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: بر اساس پروانه صادر شده برای اپراتور‌های ارتباطی، وزارت ارتباطات بر حوزه امور ارتباطی آنها نظارت دارد.
کد خبر : 898360

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر محمد زاده لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص گلایه یکی از کاربران از تبلیغ و طرح تشویقی یکی از اپراتور‌ها برای ارائه نرم افزار به کاربران و اجرایی نشدن طرح تشویقی نوشت:

«بر اساس پروانه صادر شده برای اپراتور‌های ارتباطی، وزارت ارتباطات بر حوزه امور ارتباطی آنها نظارت دارد و اگر شکایتی در این بخش‌ها دارید می‌توانید با ۱۹۵ تماس بگیرید. اگر شکایتی از سایر مسائل و خدمات این شرکت‌ها دارید می‌توانید از سایر تنظیم‌گران بخشی آنها یا مراجع قضائی دنبال کنید.موضوع باید در راستای پروانه اپراتور باشد تا ۱۹۵ بتواند کمک کند. در غیر این صورت امکان حل مشکل از سمت وزارت ارتباطات نیست.»

انتهای پیام/

ارسال نظر