صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۳ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
رئیس واحد خورموج:

روابط عمومی‌ها با اطلاع رسانی به‌موقع مسائل و نیازهای مخاطبان، مدیران را در تصمیم‌گیری یاری می‌کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: «مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع رسانی و اطلاع‌یابی و انعکاس به‌موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبین، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی یاری می‌کنند.»
کد خبر : 89807

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیرضا چمکوری اظهار کرد: «خدمات ارزشمند متصدیان حوزه روابط عمومی که در راستای ایفای رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم گام برمی‌دارند قابل‌ قدردانی است.»


وی افزود: «شکی نیست مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی و انعکاس به‌موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبین، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی یاری می‌کنند و ما نیز قدردان این تلاش حرفه‌ای و حساس روابط عمومی‌ها هستیم.»


چمکوری تصریح کرد: «سازمانی در نیل به اهداف خود موفق خواهد بود که رابطه آنها با افراد و همچنین با افکار عمومی جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند مستمر و مفید باشد.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج یادآور شد: «با توجه به اینکه هر سازمانی نیازمند ارتباطات است، در نتیجه روابط عمومی می‌تواند به عنوان یک واسطه درون و بیرون سازمان را به هم مرتبط سازد.»


وی با توجه به برگزاری همایش مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: «مدیران روابط عمومی با بهره‌گیری از خلاقیت و نوآوری، تغییر در نگرش را با حساسیت دنبال کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر