صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
در گفت‌و‌گو با آنا؛

الهه احمدی: از اردو و فشنگ که طبیعی‌ترین حق ماست محروم هستیم/ به جای انتقاد حمایت کنید

بانوی المپیکی کشورمان گفت: تیم ملی با شرایط سخت در حال تمرین است و ما از اردو و فشنگ که طبیعی‌ترین حق ماست محروم هستیم پس به جای انتقاد از ما حمایت کنید.
کد خبر : 89797

الهه احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درمورد مسابقات جام جهانی آلمان و نتایجی که به دست آوردند گفت: «‌مسابقات بسیار سنگین بود و تعداد شرکت کنندگان هم زیاد بودند و رکوردهایی هم که ثبت شد بسیار بالا بود. »


وی افزود: «‌تیم ملی در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشت. اگرچه ما در این مسابقات فینالیست نداشتیم اما فاصله کمی با فینالیست‌ها داشتیم به طور که در سه وضعیت من دو نمره و نجمه خدمتی هم یک نمره با فینالیست ها فاصله داشتیم.»


ملی‌پوش المپیکی در واکنش به انتقاد برخی که می گویند تیم ملی تیراندازی افت کرده است، اظهار کرد: « متاسفانه برخی از افراد بدون در نظر گرفتن شرایط فعلی تیم ملی از ما انتقاد می کنند. در هر مسابقه ای ورزشکار ممکن است افت و خیز داشته باشد و این امری کاملا طبیعی است. همه ما تلاش می کنیم که در میدان بزرگ و سخت المپیک نتیجه خوبی به دست بیاوریم و نتایجی که در مسابقات قبل از المپیک به دست می آوریم چندان اهمیتی ندارد. تیم ملی در مسابقات جام جهانی آلمان در تفتگ بادی نتیجه خوبی نگرفت اما در سه وضعیت عملکرد بسیار خوبی داشت.»


احمدی با تاکید بر اینکه شرایط تیم ملی خوب نیست، اظهار کرد: «‌همه تیراندازانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شدند تلاش می کنند تا بهترین نتیجه را به دست بیاورند اما گویا کسانی که از ما انتقاد می کنند متوجه نیستند ما با چه شرایطی تمرین می کنیم. متاسفانه تیم ملی مدت‌هاست که با کمبود فشنگ مواجه است در حالی که رقبای ما بهترین موقعیت و شرایط را دارند. آنها روزانه مقدار زیادی فشنگ در اختیار دارند و تنها به فکر تمرین کردن هستند تا بهترین نتیجه را بگیرند. در حالی که ما حتی برای عادی‌ترین امکانات هم دچار مشکل هستیم.»


وی با بیان اینکه برای هر اعزامی مشکل و دغدغه دارند، خاطرنشان کرد: «‌متاسفانه اردوهای ما مدام در حال لغو شدن است. اگر تیم ملی در بهترین وضعیت افت می‌کرد ما را باید مواخذه کنند اما زمانی که اردوها یکی پس از دیگری لغو می‌شوند تا مشکل کمبود فشنگ و مهمات داریم نمی‌توان بیشتر از این انتظار داشته باشیم.»


احمدی همچنین به برنامه‌های پیش روی تیم ملی تیراندازی اشاره کرد و گفت: «تیم ملی اواخر هفته آینده راهی فرانسه می شود تا در مسابقات آزاد این کشور شرکت کنیم. بعد از آن به تهران برمی گردیم و پنج روز استراحت می‌کنیم و دوباره به آلمان می‌رویم. در آنجا قرار است مسابقه ای برگزار شود که تنها مخصوص ورزشکارانی است که سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند. این مسابقات برای ما بسیار مفید خواهد بود چرا که فارغ از نتیجه در کنار رقبایی رقابت می کنیم که قرار است در المپیک هم با آنها مسابقه بدهیم از این‌رو شناخت خوبی نسبت به هم پیدا می‌کنیم.»


وی در پایان گفت: «حدود سه ماه تا المپیک زمان داریم و با توجه به شرایطی که از تیراندازان سراغ داریم به طور حتم در المپیک نتیجه قابل قبولی خواهیم گرفت البته به شرطی که به جای انتقاد از ما حمایت کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر